سیل ۶۰ میلیارد ریال به راه‎های استان اصفهان خسارت زد



اخبار,اخبار حوادث,سیل اصفهان
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بارش‌ها و جاری شدن سیل افزون بر ۶۰ میلیارد ریال به محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی این استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش ایرنا، فرزاد دادخواه روز چهارشنبه در جریان بازدید از محورهای آسیب‌دیده شهرستان اردستان بیان کرد: سیل به حدود ۲۲ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی ۶ شهرستان استان اصفهان خسارت وارد کرد.

 

وی افزود: بیشتر تخریب‌های صورت گرفته به دلیل جریان آب در جوار راه‌ها و آب‌شستگی شانه راه‌ها بوده است.

 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه به بازدید از محورهای خسارت دیده شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: یک دهانه پل در چند محور روستایی ساخته خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: مطالعات حجم آب عبوری در محور روستای داوران از سوی آب منطقه‌ای صورت خواهد گرفت و با استفاده از ماشین‌آلات راهداری نسبت به مرمت مسیر اقدام خواهد شد.

 

فرماندار اردستان، پیش‌تر خسارت جاری شدن سیلاب در نتیجه بارش‌های چند روز گذشته در این شهرستان را ۴۶۳ میلیارد ریال شامل ۴۲۰ میلیارد ریال خسارت به ۱۵۰۰ هکتار باغ پسته، ۲۰ میلیارد ریال به ۲۵ رشته قنات، ۹ میلیارد ریال به ۴۲ واحد مسکونی و همچنین ۱۴ میلیارد ریال خسارت به هشت کیلومتر از راه‌های فرعی، روستایی، ۱۸ دهنه پل و آب‌نما برآورد کرده بود.

 

بارش‌های رگباری باران و تگرگ در یک هفته گذشته به جاری شدن روان‌آب و سیلاب، آب‌گرفتگی برخی معابر شهری و واحدهای مسکونی، همچنین وارد آمدن خسارت‌هایی به برخی اراضی کشاورزی و باغی و محورهای ارتباطی در نقاط مختلف استان اصفهان منجر شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------