تغییر ساعت طرح زوج و فرد در اصفهان از امروز/ ممنوعیت هرگونه تردد در روزهای 21 و 22 فروردین



اخبار,اخبار اجتماعی,طرح ترافیک
مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان گفت: از امروز (۱۹ فروردین) به منظور کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی برای مشاغل ضروری که اجازه فعالیت داشته و کارمندانی که باید سر کار حاضر شوند، ساعات اعمال طرح زوج و فرد از 8 صبح تا 1 بعد از ظهر و از ساعت 3 بعد از ظهر تا 12 شب شد.

مسعود بنده‌خدا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مترو همچنان تعطیل است و اتوبوس ها با رعایت پروتکل های شدیدتر بهداشتی فعالیت خواهند کرد، یعنی بدون ماسک و ضد عفونی دست ها، اجازه وارد شدن به داخل اتوبوس داده نمی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تاکسی ها هم محدودیت ظرفیت حداکثر مسافر ۳ نفر با ماسک اعمال می شود.

 

مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان ادامه داد: ورود به ایستگاه های سربسته و ترمینال های شهر هم حتما با ماسک امکان پذیر است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می شود.

 

هرگونه تردد در روزهای 21 و 22 فروردین ممنوع است

جانشین رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: با توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و برای کاهش شیوع بیماری کرونا در روز 21 و 22 فروردین‌ماه هرگونه تردد وسایل نقلیه در سطح استان اصفهان ممنوع است.

 

اصغر زارع امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و برای کاهش شیوع بیماری کرونا در روز 21 و 22 فروردین‌ماه هرگونه تردد وسایل نقلیه در سطح استان اصفهان ممنوع است.

 

جانشین رئیس پلیس‌راه استان اصفهان ادامه داد: برخورد با رانندگان متخلف همانند روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه انجام خواهد شد و رانندگان متخلف مشمول جریمه 500 هزار تومانی خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------