کاهش ۸۵ درصدی تردد در راه‌های استان اصفهان



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت اصفهان در شرایط کرونایی
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از کاهش ۸۵ درصدی تردد در روز دوازده فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا دوازدهم فروردین ماه، ۷ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۷۵ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۹ درصد کاهش داشته است.

 

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام ۷۱ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

 

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۵۳۸ هزار و ۲ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۵۳۸ هزار و ۱۴۴ خودرو بوده است.

 

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

 

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دارند، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با ۵ هزار و ۲۷ تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با ۴ هزار ۸۵۴ تردد و اصفهان- زرین شهر (فولادشهر) با ۵ هزار و ۳۶۳ تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز دوازدهم فروردین ماه بودند.

 

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز یازدهم فروردین ماه ۱۴۲ هزار و ۹۵۵ تردد در محورهای استان ثبت شد که ۱۵ هزار و ۸۱۹ مورد آمار تردد ورودی و ۱۴ هزار و ۷۴۰ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می‌دهد.

 

وی همچنین تاکید کرد: تا ساعت ۱۲ امروز سیزده فروردین ماه آمار تردد خودروها در راه های استان نسبت به مدت مشابه روز گذشته حدود ٤١ درصد داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------