پلیس اصفهان با کسانی که مصوبات کرونا را رعایت نکنند برخورد می‌کند



اخبار,اخبار اجتماعی,فرمانده انتظامی اصفهان
فرمانده انتظامی اصفهان گفت: سلامت شهروندان خط قرمز ماست و پلیس اگر کسی مصوبات استانی ستاد کرونا را رعایت نکنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از جمله طرح زوج و فرد، ممنوعیت توقف خودرو در حاشیه زاینده رود و پارک ها، اجرای طرح دور دور در سطح شهر و ممنوعیت فعالیت برخی اصناف غیر ضروری  با هدف کاهش ترددها، قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامت شهروندان است.

 

وی با اشاره به ممنوعیت اجاره خانه و اماکن  تفریحی به مسافران نوروزی، اظهارداشت : ۸۱ خط تلفنی که از طریق آن واحد مسکونی اصفهان اجاره داده می شد با دستور قضایی مسدود شده است.

 

معصوم بیگی تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف تا ششم فروردین ماه 2 هزار و 800 بازدید داشتند که از فعالیت ۲۶۰  واحد غیر ضروری در اصفهان  پلمب شد ، ۴۰۰ صنف اخطار دریافت کردند و  ۳۵۰ مغازه متعهد به تعطیلی شدند.

 

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در راستای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: از ۲۸ اسفند سال ۹۸ تا ششم فروردین بیش از ۴۰ هزار خودرو در شهر اصفهان اعمال قانون شده است.

 

وی ادامه داد: در همین رابطه از سه فروردین طرح ممنوعیت پارک خودرو در حاشیه زاینده رود و پارکها اجرا شد که بالغ بر  سه هزار و ۷۰۰ خودرو اعمال قانون و  ۴۰ خودرو  به توقفگاه منتقل شد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح دور دور برخی خودروها در خیابان های جنوب شهر اصفهان و ابراز گلایه شهروندان، گفت: این کار علاوه بر تبعات ناپسند اجتماعی در  شرایط فعلی باعث تردد و نادیده گرفته شدن مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بود که در همین خصوص طرحی از پنجم فروردین آغاز شد که تا کنون ۲۱ خودرو به توقفگاه منتقل و ۵۰ خودرو اعمال قانون شدند.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:  پلیس با شعار "همه چیز در استان شما است" فعالیت ها و اقدامات خود در راستای کمک به قطع زنجیره کرونا را دنبال می کند و از مردم درخواست می کنیم با  رعایت این مصوبات در حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه  تلاش کنند. 

 

۹۲ ایستگاه جاده‌ای حفظ سلامت با محوریت غربالگری کرونا در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------