اسکان مسافران در اصفهان ممنوع است/ پلمب ۸۰ واحد صنفی متخلف



اخبار,اخبار اجتماعی,دادستان اصفهان
دادستان اصفهان با بیان اینکه تنها فروشگاه‌هایی که مواد غذایی، مایحتاج روزانه مردم و اقلام بهداشتی - درمانی ارائه می‌کنند مجاز به فعالیت هستند، گفت:اسکان مسافران در اصفهان ممنوع است.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی با تشکر از صنوفی که داوطلبانه و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا نسبت به تعطیلی صنف خود اقدام کردند، اظهار داشت: دادگستری اصفهان با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد خواهد کرد.

 

وی با اعلام اینکه بنا به مصوبات ستاد مقابله با کرونا تنها مشاغلی از قبیل فروشگاه‌هایی که مواد غذایی و مایحتاج روزانه و اقلام بهداشتی درمانی ارائه می‌کنند مجاز به فعالیت هستند، ابراز داشت: اسکان مسافران به هر نحو در اصفهان ممنوع است.

 

۱۶ واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست پلمب شد

دادستان اصفهان افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ۸۰ واحد صنفی متخلف و ۱۶ واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست پلمب شد.

 

وی عدم اجرای مصوبه در خصوص تعطیلی را مصداق جرم تهدید علیه بهداشت عمومی دانست و افزود: نظارت و کنترل کلیه مسیرها و مبادی ورودی و محدودیت‌های ترافیکی برای عدم پذیرش و تردد مسافر در اصفهان تشدید خواهد شد و تا ۱۵ فروردین به صورت قاطعانه این طرح استمرار خواهد داشت.

 

اصفهانی از دستور تشکیل تیم‌های نامحسوس برای نظارت و اجرای مصوبات راجع به تعطیلی فعالیت‌های صنفی غیر ضروری و افرادی که مبادرت به اجاره دادن منزل به مسافران می‌کنند خبر داد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------