احتمال تعطیلی مدارس استان البرز تا پایان سال تحصیلی وجود دارد



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس استان البرز
قاسمی با اشاره به ضرورت پرداخت شهریه مدارس غیرانتقاعی گفت: به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا احتمال تعطیلی مدارس استان البرز تا پایان فروردین سال آتی و یا پایان سال تحصیلی وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، « سالار قاسمی» از تعطیلی مدارس تا پایان سال تحصیلی خبر داد و گفت: از اواخر بهمن ماه سال جاری یعنی همزمان با شیوع ویروس کرونا مدارس استان البرز تعطیل شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا احتمال تعطیلی مدارس استان البرز تا پایان فروردین سال آتی و یا پایان سال تحصیلی وجود دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت پرداخت حقوق رانندگان سرویس های مدارس توضیح داد: این رانندگان مجبور بودند تا به دلیل تعطیلی مدارس سر کار حاضر نشوند ولی باید حقوق آنان پرداخت شود.

 

قاسمی با بیان اینکه حقوق معلمان مدارس غیرانتقاعی نیز که شهریه سال را از والدین دریافت کرده اند نیز باید پرداخت شود تصریح کرد: چنانچه تعطیلی مداری ادامه دار شد در خصوص وضعیت پرداخت های بعدی تصمیم گیری می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: این ایام معلمان با بهره برداری از فضای مجازی، درس ها و مطالب دیگر آموزشی را در اختیار دانش آموزان می گذارند و این روند می تواند تا حدودی جبران کسری آموزشی تلقی شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------