کدام مدارس و دانشگاه ها به علت جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد؟/ کلاس های آموزشی دانشگاه یزد تا پایان نوروز ۹۹ تعطیل است



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس خوزستان
روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد مدارس استان از فردا تا آخر هفته تعطیل می باشند.

به گزارش ایسنا، "امید سلاجقه" با اعلام این خبر اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته و با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، به دلیل پیشگیری از شیوع این ویروس، مدارس استان کرمان در تمامی دوره های تحصیلی از فردا دوشنبه ۵ اسفندماه ۹۸ تا پایان هفته تعطیل می باشند.

 

مدارس استان اصفهان دوشنبه تعطیل نیست

کارشناس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از بازبودن کلیه مدارس استان در روز دوشنبه خبرداد.

 

تمام مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی لرستان تا پایان هفته تعطیل شد

ستاد مدیریت بحران لرستان  در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که  تمام مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی استان لرستان در روزهای چهارم، پنجم، ششم و هفتم اسفند ماه تعطیل است و علت این تعطیلی را  با توجه به برگزاری انتخابات در این مراکز آموزشی  انجام نظافت و ضدعفونی و پیش بینی وقوع سیل دانسته است.

 

ستاد مدیریت بحران لرستان در این اطلاعیه آورده است به استناد مصوبات جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ  به بحران استان لرستان که ساعت 19 روز شنبه سوم اسفند ماه به ریاست استاندار  تشکیل شد  کلیه مقاطع  تحصیلی دانش آموزان در دو شیفت صبح و عصر و کلیه مراکز آموزش عالی استان لرستان تعطیل می‌شود وبا توجه به اینکه مدارس ومراکز آموزش عالی جهت انتخابات مورد استفاده قرار گرفته‌اند روز یکشنبه مورخ  چهارم اسفندماه جهت نظافت وضدعفونی تعطیل می‌شوند.

 

همچنین با توجه اخطاریه‌های هواشناسی و پیش‌بینی وقوع سیل در استان روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه پنجم، ششم و هفتم اسفندماه تمام مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی نیز تعطیل اعلام می‌شود.

 

تعطیلی تمامی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در استان سمنان

مسوول روبط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان از تعطیلی تمامی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان خبر داد.

 

قدم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به خطر شیوع کرونا و ضرورت مراقبت از کارآموزان این اداره کل اظهار کرد: فعلا، تمامی کارگاههای آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸ تعطیل شدند.

 

همه مدارس بوشهر تا پایان هفته تعطیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تاکنون مورد مثبتی از کرونا در بوشهر گزارش نشده است.

 

سعید کشمیری با اشاره به تمهیدات حوزه سلامت استان بوشهر افزود: تمامی مراکز دولتی و غیردولتی استان بوشهر برای پذیرش افرادی که علائم سرفه، عطسه و تب دارند از آمادگی لازم برخوردارند.

 

وی با اشاره به ارائه آمار با شفافیت و بدون تعارف ادامه داد: اگر موردی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر مشاهده شود حتماً و بدون هیچ تعارفی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه مدارس استان بوشهر تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

 

مراکز، موسسات و دانشگاه های استان قزوین تعطیل شدند/ تعطیلی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای قزوین

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مراکز و مؤسسات تحت نظارت بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه آزاد اسلامی و کلاس‌های آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین تعطیل شدند.

 

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با مهر اظهار کرد: تمامی مراکز روزانه توانبخشی، مهدهای کودک، مؤسسات خیریه روزانه، انجمن‌های معلولین، انجمن‌های حرفه آموزی معلولین و تمامی سمن‌های دارای مجوز از کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی امروز و فردا تعطیل هستند.

 

همچنین حجت الله امینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از تعطیلی همه آموزشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی فنی و حرفه‌ای در استان قزوین تا پایان هفته جاری به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

 

دانشگاه آزاد و امام خمینی (ره) استان قزوین نیز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند.

 

بخش‌های اداری این دانشگاه‌ها دایر بوده و به کار خود ادامه می‌دهند.

 

دانشگاه آزاد واحد تاکستان نیز از روز دوشنبه تعطیل خواهد بود چون در این دانشگاه روزهای یکشنبه هیچ کلاسی برقرار نیست و اگر تعطیلی کلاس‌ها تأیید شود از روز دوشنبه خواهد بود.

 

همچنین بمنظور نظافت بهداشتی مدارس و جلوگیری از هر گونه آلودگی احتمالی در خصوص ویروس کرونا، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان قزوین امروز و فردا تعطیل اعلام شده بود.

 

کلیه مدارس و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی کلیه مدارس و دانشگاه‌های این استان خبر داد.

 

تمامی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۸ اسفندماه در خراسان رضوی تعطیل شد
تمامی مدارس و دانشگاه خراسان رضوی از دوشنبه ۶ الی ۸ اسفندماه به منظور ضرورت پیشگیری، کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت آحاد شهروندان تعطیل شد.

 

به‌گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، ضمن تشکر از حضور حماسی هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق در آستانه سال نو، نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت آحاد شهروندان شریف استان، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب کرد تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهدهای کودک برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس به منظور ضد عفونی مراکز عمومی، ادامه فرایند آموزش عوامل دست اندرکار و خدمات رسان، برنامه ریزی و پیش بینی آخرین وضعیت و توجه و رفع دغدغه‌های فکری والدین و مردم شریف استان در روزهای دوشنبه ۶ الی ۸ اسفندماه تعطیل است.

 

لازم به ذکر است، این تعطیلات صرفاً مربوط به کلاس‌های درس بوده و بخش اداری وارائه خدمات عمومی کماکان فعال وآماده پاسخگویی خواهند بود. به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند: تاکنون هیچ مورد تایید شده‌ای از این بیماری در استان خراسان رضوی مشاهده نشده است و ضمن آماده باش دستگاه‌های مسئول کلیه مراکز و دانشگاه‌ها و ارگان‌های دخیل با تجهیزات و امکانات مکفی آماده خدمت رسانی هستند.

 

رعایت نکات بهداشتی، به ویژه شستشوی مدام دست‌ها با مواد ضد عفونی کننده و صابون و خودداری از سفرهای غیر ضروری توصیه می‌شود.

 

ضمناً مرجع رسمی هر گونه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و ابلاغ تصمیمات و سخنگوی ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

 

مدارس چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته تعطیل شد
شهرکرد- مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری از تعطیلی مدارس استان به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی دانش‌آموزان به ویروس کرونا خبر داد.

 

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، مهدی پیکار گفت: بر اساس تصمیم شورای محترم تأمین استان به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان و پیشگیری از ابتلای احتمالی دانش آموزان به ویروس کرونا، کلیه مدارس استان در کلیه مقاطع تحصیلی از روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ۹۸ تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

 

پیکار افزود: در ایام مذکور تا زمان حصول نتیجه، حضور کادر اجرایی مدارس جهت بررسی شرایط بهداشتی مدارس و انجام بازرسی‌های لازم در این زمینه الزامی است واین تعطیلی فقط شامل حال دانش آموزان و معلمان است.

 

تمام مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی تا پایان هفته تعطیل شد
 تمام مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی تا پایان هفته تعطیل شد.

 

به گزارش مهر، با تصویب کارگروه پدافند زیستی استان آذربایجان شرقی، به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی دانش آموزان و دانشجویان و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی، تمام مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

 

گفتنی است تعطیلی دانشگاه‌ها شامل بخش‌های اداری نمی‌شود و فقط کلاس‌های درس و قسمت‌های آموزشی تعطیل اعلام شده اند.

مدارس و دانشگاه‌های خوزستان تا پایان هفته تعطیل اعلام شدند

استاندار خوزستان گفت: در پاسخ به دغدغه مردم و التهاباتی که در جامعه در زمینه ویروس کرونا ایجاد شده است و با توجه به بارش های سنگینی که از دوشنبه و سه شنبه در بالادست استان رخ می‌دهد، تصمیم بر این شد که مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته تعطیل شوند.

 

کلاس های آموزشی دانشگاه یزد تا پایان نوروز ۹۹ تعطیل است

کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در نشست صبح امروز یکشنبه خود مصوب کرد: به منظور رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان، تمام کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاعیه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های این دانشگاه از عصر امروز یکشنبه چهارم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.


تمام مدارس و دانشگاه‌ها در خراسان جنوبی تعطیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

 

مدارس و دانشگاه های هرمزگان تا پایان هفته تعطیل شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اعلام کرد: به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مدارس استان هرمزگان تا پایان هفته تعطیل هستند.

مدارس کرمانشاه تا پایان هفته تعطیل شد

براساس اعلام استانداری کرمانشاه، با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با هماهنگی صورت گرفته بین اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان، مدارس تمام مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک، مراکز آموزشی(صرفا کلاسهای آموزشی)، علمی آزاد و زبان، تا پایان هفته جاری در سراسر استان کرمانشاه تعطیل است.

 

تمام مدارس و دانشگاه‌های جزایر خلیج‌فارس تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تعطیلی تمام دانشگاه‌ها و مدارس جزایر خلیج‌فارس تا پایان هفته جاری به‌منظور جلوگیری از شیوع ویرویس کرونا خبر داد.

 

تمام مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی استان ایلام تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی استان ایلام به جهت ضد‌عفونی تمامی واحدهای آموزشی در سطح استان ایلام اجرا می‌شود.

 

مدارس استان زنجان تا ۷ اسفند تعطیل شد

بنا به اعلام اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان؛ با توجه مصوبه شورای تامین استان زنجان در راستای پیشگیری از بیماری حاد تنفسی کرونا ویروس، کلیه مدارس استان زنجان (مناطق و نواحی ١٤ گانه) از روز یکشنبه ۴ اسفند تا چهارشنبه ٧اسفند ماه ۱۳۹۸ در تمامی مقاطع صبح وعصر تعطیل خواهد بود.

 

مدارس قم و دانشگاه‌ها تا پایان هفته تعطیل شد

با موافقت بهرام سرمست استاندار قم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا همه مدارس، دانشگاه‌ها، مهد‌کودک‌ها، مدارس حوزوی و مراکز آموزشی تا پایان هفته تعطیل است.

 

مدارس سیستان و بلوچستان تا پایان هفته تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از تعطیلی مدارس استان تا پایان هفته خبر داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------