هواشناسی اصفهان در باره وزش باد شدید هشدار داد



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت هوای اصفهان
اداره کل هواشناسی استان اصفهان در باره وزش باد شدید و و طوفان لحظه‌ای همراه با گرد خاک محلی از اواسط امروز جمعه تا اوایل روز شنبه در این استان هشدار داد.

هواشناسی اصفهان روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای از وزش باد به نسبت شدید تا شدید و گرد و خاک در نواحی شمال شرق، شمال و شرق استان و کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال آسیب به سازه های موقت از اواسط امروز تا اوایل فردا خبر داد.

 

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی، بیانگر جو به نسبت ناپایدار از امروز تا پایان هفته بر روی استان است. 

 

حجت‌الله علی عسگریان افزود: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید و در مناطق شمال و شرق به صورت باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: با نزدیک شدن موج ناپایدار از روز شنبه در بیشتر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و روز یکشنبه در غرب استان بارش‌های پراکنده پیش بینی می شود.

 

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده افزایش محسوسی خواهد داشت.

 

وی برای کلانشهر اصفهان در روز ‌شنبه هوای صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد به نسبت شدید و برای روز یکشنبه هوای ‌قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------