مدارس زاهدان، زنجان، تبریز و... فردا (15 دی) تعطیل است



اخبار,اخبار جدید,اخبار
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان زاهدان در روز یکشنبه در پی پیش‌بینی وزش باد شدید و باران تعطیل خبر داد.

عبدالرحمن شهنوازی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مدارس مقطع ابتدایی شهرستان زاهدان در پی پیش‌بینی هواشناسی استان مبنی بر وزش باد شدید و بارش باران برای فردا یکشنبه تعطیل اعلام شده است.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان از فردا سامانه‌های بارشی و باد شدید مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

 

وی ادامه داد:  بر این اساس و با توجه به محتمل بودن آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال وقوع خسارت با توجه به وزش باد شدید ستادهای مدیریت بحران در شهرستان‌های مختلف استان در آماده‌باش هستند.

 

بارش برف مدارس استان زنجان را تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: بارش برف و برودت هوا مدارس استان زنجان در برخی از مقاطع تحصیلی را تعطیل کرد.

 

وی اظهار کرد: همچنین مدارس مقطع ابتدایی ناحیه یک و دو زنجان شیفت صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل است.

 

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های خرمشهر در روز یکشنبه تعطیل است

به منظور حضور مردم خرمشهر در تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در اهواز ادارات، مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان تعطیل اعلام شد.

 

بارش برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاند

به علت بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا فردا یکشنبه در شهرستان چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل و دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

همچنین در بخش نظرکهریزی نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود.امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

 

در شهرستان بستان آباد نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

 

در شهرستان هشترود نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود و امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

 

در بخش تیکمه داش نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود و امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

 

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

 

این استان همواره تحت تأثیر بادهای سرد شمالی و سیبری و بادهای مرطوب دریای سیاه و مدیترانه و اقیانوس اطلس همچنین بادهای محلی متأثر از کوهستان‌های سبلان در شرق، سهند در غرب و جنوب غربی، رشته کوه‌های قره داغ در شمال، رشته کوه‌های تخت سلیمان و اربط در جنوب، ارتفاعات بزقوش در جنوب شرق و قوشاداغ در شمال شرق استان قرار دارد.

 

بارش برف مدارس برخی از نقاط آذربایجان غربی را تعطیل کرد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف و یخبندان، مدارس آذربایجان‌غربی را تعطیل کرد.

 

مدارس نواحی پنجگانه کلانشهر تبریز تعطیل شد

بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی و متوسطه دوره اول در نواحی پنجگانه تبریز (شهری و روستایی) در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

 

تعطیلی برخی مدارس استان اردبیل به‌علت بارش برف

براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، سری صبح مدارس اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر و خلخال به‌علت بارش برف و برودت هوا فردا تعطیل است.

 

براساس این اطلاعیه؛ در شهرهای اردبیل، نمین و هیر؛ مدارس پیش دبستانی و ابتدائی، در شهرهای نیر و سرعین؛ مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شهر خلخال؛ مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تعطیل است.

 

گفتنی است؛ در بسیاری از شهرهای استان اردبیل بارش برف از بعد از ظهر امروز شروع شده و تداوم دارد.

 

مدارس ابتدایی سقز و بانه یکشنبه تعطیل است

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر سقز و زیویه و شهرستان بانه روز یکشنبه در نوبت صبح به علت برودت هوا و ادامه بارش برف و باران تعطیل است.

 

پیش دبستانی و دبستان‌های فیروزکوه تعطیل شد

فرماندار فیروزکوه از تعطیلی پیش دبستانی و دبستان‌های این شهرستان در نوبت صبح یکشنبه ۱۵ دی ماه به علت بارش برف خبر داد.

 

مدارس نقاطی از شهرستان ارومیه تعطیل شد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس بخش‌های سیلوانا و صومای برادوست شهرستان ارومیه تعطیل شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------