استاندار: احداث تراموا برای اصفهان ضروری است



اخبار,اخبار اجتماعی,استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: تراموا یک مد حمل و نقلی ارزان قیمت تر از مترو و کاربردی برای شهر اصفهان است؛ بنابراین باید طراحی خطوط و زمینه سازی برای حرکت تراموا در نقاط مختلف شهر فراهم شود.

به گزارش فارس به نقل از روابط‌ عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای سازمان قطار شهری با تاکید بر روند تسریع ساخت ایستگاه‌های مترو در اصفهان اظهار داشت: ساخت ایستگاه‌های قطار شهری به بخش خصوصی واگذار شود و مدیریت شهری اصفهان نیز نظارت دقیق و مستمری بر مسائل مالی پیمانکاران این پروژه داشته باشد.

 

استاندار اصفهان ادامه داد: در آزادسازی‌ها رعایت حال مردم بشود و سعی شود قبل از آغاز خط سوم مترو عملیات اجرایی خط دوم آن به پایان برسد تا روند عبور و مرور برای مردم تسهیل شود.

 

وی تاکید کرد: تراموا نیز یک مد حمل و نقلی ارزان قیمت از مترو و کاربردی برای شهر اصفهان است؛ بنابراین باید طراحی خطوط و زمینه سازی برای حرکت تراموا در نقاط مختلف شهر فراهم شود.

 

رضایی اضافه کرد: پروژه مترو در مسیر اصفهان به شاهین‌شهر و اصفهان به خمینی‌شهر و نجف‌آباد نیز باید با قدرت بیشتری پیگیری شود و شهرداری اصفهان و شهرستان‌ها ، دست در دست یکدیگر این پروژه را اجرایی کنند.

 

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: برخی از صنایع بزرگ استان اصفهان سهم عمده‌ای در آلودگی هوا دارند که از آن‌ها خواسته‌ایم در پروژه مترو اصفهان و دیگر شهرستان های استان مشارکت داشته باشند.

 

در این جلسه عملکرد سازمان قطار شهری در قالب گزارش‌هایی از بهره‌برداری و نگهداری ایستگاه‌های خط یک متروی اصفهان و روند اجرایی خط دوم آن و استراتژی‌های کلان برای تأمین مالی این پروژه ارائه شد و همچنین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار اصفهان و مدیرعامل قطار شهری گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته به جلسه ارائه کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------