اعلام نتایج آزمون استخدامی حداکثر تا ۱۵ دی



اخبار,اخبار اجتماعی,ابراهیم خدایی
رئیس سازمان سنجش‌وآموزش کشور گفت: نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی اعلام خواهد شد.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی گفت: همکاران ما با دستگاه‌های اجرایی و سازمان امور اداری و استخدامی در حال هماهنگی هستند تا تاریخ اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور مشخص شود.

 

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه با بیان اینکه پیش از این دو تاریخ برای نتایج اعلام شده بود افزود: یک تاریخ توسط سازمان امور اداری و استخدامی اعلام شده بود که قرار بود ۴۵ روز بعد از آزمون که همان ۱۵ دی ماه است نتایج اعلام شود و یک تاریخ دیگر هم برای اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه اول دی ماه اعلام شده بود.

 

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه افزود: در بحث سنجش مشکلی وجود ندارد تنها در زمینه حد نصاب‌ها کمی بحث وجود دارد که در مجموع اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دیرتر از ۱۵ دی نخواهد بود و نتایج حتما تا یک شنبه هفته آینده ۱۵ دی اعلام خواهد شد.

 

برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۵۲۱ هزار ۹۷۳ داوطلب کارت صادر شد که از این تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ نفر زن و ۱۹۱ هزار و ۹۵۹ نفر مرد هستند.

 

این آزمون روز پنج شنبه ۳۰ آبان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ۱۸۰ حوزه امتحانی برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------