ورود مدعی‌العموم به تخلفات شهرداری شهرکرد



اخبار,اخبار اجتماعی
دادستان عمومى و انقلاب شهرکرد از ورود مدعى‌العموم به تخلفات شهردارى شهرکرد، خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا علیمحمدى، از ورود مدعى‌العموم به تخلفات شهردارى شهرکرد خبر داد و گفت: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال و پس از وصول گزارش سازمان بازرسی استان از تخلفات عمده شهرداری شهرکرد در واگذاری اراضی شهرداری، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار دادستانى قرار گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد افزود: در ادامه، موضوع به‌منظور بررسی به بازپرس ارجاع و با کارشناسی جدید مشخص شد، تخلف وسیع چند 10 میلیارد تومانی در واگذاری اراضی شهرداری شهرکرد به بانک شهر صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: این تخلفات بابت پرداخت بدهی شهرداری شهرکرد به بانک شهر نسبت به تسهیلات اخذ شده در برج‌های دوقلو صورت گرفته است.

 

علیمحمدی با بیان اینکه در خصوص این پرونده، شهردار و سه تن از اعضاى شوراى شهر فعلى بازداشت و چند تن از اعضاى شوراى شهر سابق تحت تعقیب قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و اخذ دفاعیات شهردار و اعضای شورای شهر و پس از تفهیم اتهام، متهمان با قرار وثیقه متناسب بازداشت شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به صدور قرار وثیقه، متهمان پس از تودیع وثیقه از بازداشت آزاد شدند و پرونده در حال پیگیری است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------