مدارس همدان و اردبیل فردا (12 آذر) تعطیل است/ تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های مشهد



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس همدان
رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان به علت برودت هوا در روز سه شنبه دوازدهم آذرماه خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمد سهرابی گفت: به علت پیش بینی برودت هوا و احتمال بارش برف مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان روز سه شنبه دوازدهم آذرماه در نوبت صبح و بعد از ظهر  تعطیل اعلام می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 38888 دریافت کنند.

 

مدارس و دانشگاه‌های مشهد مقدس فردا تعطیل هستند

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا سه شنبه ۱۲ آذرماه، مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس تمامی مقطع نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان و رضویه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی در این زمینه اظهار داشت: با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشهد فردا سه‌شنبه دوازدهم آذرماه تعطیل است.

 

برف مدارس برخی شهرهای استان اردبیل را تعطیل کرد

پیرو اطلاعیه شامگاهی صادر شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برای روز سه شنبه ۱۲ آذرماه در سری پیش از ظهر مقاطع پیش دبستانی شهرهای نیر و سرعین تعطیل خواهند بود.

 

با اطلاعیه صادره از سوی سازمان هواشناسی، سامانه سرد و بارشی از بعد از ظهر دوشنبه وارد استان شده و در روزهای آتی نیز منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------