تمام مدارس استان اصفهان فردا باز است/ تعطیلی مدارس مشهد, اراک, و همدان در روز دوشنبه (98/09/11)



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس در 11 آذر 98
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کاهش شاخص آلودگی هوا با ورود موج بارشی به استان خبر داد و گفت: تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز دوشنبه نداریم و تمامی مقاطع تحصیلی دائر هستند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به بازگشایی مدارس بعد از چند روز استمرار هوای آلوده در اصفهان، اظهار داشت: فردا دوشنبه یازدهم آذر ماه تمامی مقاطع تحصیلی دائر هستند.

 

وی افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی موج بارشی از فردا وارد استان شده و از غلظت آلاینده‌های هوا کاسته خواهد شد و دانش‌آموزان طبق روال گذشته بر سر کلاس‌های خود حضور خواهند یافت.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای هفته گذشته شاهد تداوم آلاینده‌ها بر روی استان بودیم، گفت: به علت ورود جبهه سرد و عدم وزش باد، شرایط انباشت آلایندگی هوا بر روی استان فراهم بود.

 

وی تصریح کرد: از امشب غلظت آلاینده‌ها با ورود موج بارشی کاسته می‌شود و شاخص آلودگی هوا به مراتب نسبت به روزهای گذشته کاهش خواهد داشت.

 

مدارس ابتدایی مشهد فردا صبح و عصر تعطیل شدند

براساس اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی با توجه به تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد و احتمال افزایش  آلاینده‌های جوی کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) و مدارس استثنائی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و رضویه فردا در هر دو  نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

 

آلودگی هوا مدارس ابتدایی شهرستان اراک را تعطیل کرد

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی گفت: تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نوبت صبح شهر و روستای شهرستان اراک روز دوشنبه یازده آذرماه تعطیل است.

 

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی همدان تعطیل شد

به علت پیش‌بینی برودت هوا و احتمال بارش برف مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان روز دوشنبه یازدهم آذرماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------