شهرداری تهران: ساخت‌وساز ملک «حسن رعیت» متوقف شده است



اخبار,اخبار اجتماعی,ملک حسن رعیت
شهرداری منطقه یک تهران در خصوص عملیات ساخت و ساز ملک متعلق به حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: عملیات ساخت و ساز در این ملک ۲ هفته پیش متوقف شده است.

خبرهایی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص نابودی باغ ۳ هزار متری در زعفرانیه و ساخت و ساز در این باغ انتشار یافت که ایرنا پیگیر این موضوع شده است.

 

در این خبرها اشاره شده در حالی که ساخت و ساز در این ملک از سال ۹۴ - دوره قبلی مدیریت شهری- آغاز شده و اکنون رو به پایان است مدیریت شهری جدید جلوی ادامه کار این پروژه را نگرفته است.

 

در همین زمینه مجید صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران با بیان اینکه در دوره گذشته روالی وجود داشته که به دلیل فرآیند طولانی صدور پروانه پیش از صدور پروانه مجوز تجهیز کارگاه و گودبرداری داده می‌شده اظهارداشت: سال ۹۴ مدیریت وقت شهرداری منطقه براساس درخواست مالک مجوز تجهیز کارگاه و گودبرداری را صادر کرده که این امر موجب ایجاد گود در این محدوده می‌شود.

 

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: با تغییر مدیریت در سال ۹۶ مدیریت شهری با گودی پرخطر روبه‌رو می‌شود که دستور اجرای عملیات ساختمانی تا صفر_ صفر و پایدارسازی را صادر می‌کند.

 

صالحی خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه ساخت‌وساز در این ملک برخلاف ضوابط بوده مدیریت شهری از ۲ هفته قبل جلو عملیات ساختمانی آن را گرفته و در حال حاضر عملیات ساخت‌وساز متوقف است.

 

وی در خصوص موضوع باغات و قطع درختان در این ملک نیز تصریح کرد: در همین زمینه پرونده‌ای در کمیسیون ماده ۷ تشکیل شده و در حال رسیدگی است که بزودی رای آن صادر و به منطقه ابلاغ خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تاکید کرد: علاوه بر کمیسیون ماده ۷ پرونده‌ای نیز مرتبط با با این ملک در کمیسیون شهرسازی و معماری تشکیل شده است.

 

وی تاکید کرد: ادامه عملیات در این ملک منوط به اخذ مجوزهای لازم و طی فرآیندهای قانونی است.

 

منطقه یک محدوده هایی از شمال شهر تهران را شامل می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------