دو خبر متناقض درباره حقوق اسماعیل بخشی



اخبار,اخبار اجتماعی,اسماعیل بخشی

مالک شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در واکنش به خبر قطع حقوق اسماعیل بخشی کارگر زندانی گفت: حقوق او تاکنون واریز شده است.

به گزارش ایرنا، ‌امیر اسدبیگی اظهار داشت: بخشی در حال حاضر پایه حقوق دریافت می‌کند. وی همچنین خبر اعتصاب رانندگان خودروهای استیجاری هفت‌تپه که در رسانه‌های بیگانه منتشر شده را تکذیب کرد و گفت: ۱۵ راننده اعتراضاتی داشتند که بعد از دو ساعت سر کار خود بازگشتند. مصطفی نظری، دادستان عمومی و انقلاب شوش نیز گفت: پرونده اسماعیل بخشی به تهران منتقل و از دادسرا به دادگاه انقلاب رفته است لذا دادگستری شوش در این موضوع دخیل نیست.

 

گفتنی اینکه روز چهارشنبه گذشته، کانال تلگرامی کارگران مستقل هفت‌تپه خوزستان اعلام کرد پس از گذشت ۶ ماه از بازداشت اسماعیل بخشی «فعال کارگری خوزستانی»، شرکت نیشکر هفت‌تپه، قراردادش را با او لغو و پرداخت حقوق به او نیز متوقف شده است. این منبع، مدعی شد که علت فسخ قرارداد بخشی «دستور مقام‌های امنیتی استان» است. اسماعیل بخشی از اول فروردین ۹۸ بدون تمدید قرار و بدون تحقیقات جدید در پرونده به زندان اوین منتقل و در بازداشت به سر می‌برد. این فعال زندانی که آبان سال گذشته و در جریان اعتراض‌های کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده بود، پس از آزادی اعلام کرد در دوران بازداشت شکنجه شده‌ و تحت فشار «اعتراف اجباری» کرده‌اند. او پس از این اظهارات، برای دومین بار، در اوایل بهمن ماه ۹۷ بازداشت شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------