عضو جدید بزرگترین خانواده جهان به دنیا آمد



روز دوشنبه این زوج از استان لانگ‌شایر انگلستان، در مدت سی سال ازدواج فرزند ۲۲ خود را به دنیا آوردند. خانم سو هفت ساله و نوئل ۱۱ ساله بود که همدیگر را دیدند و هفت سال بعد صاحب نخستین فرزند خود شدند. آنها در سال ۱۹۹۳ ازدواج كردند، ولي قبل از آنكه نوئل جراحي كنترل زايمان را داشته باشد. 

 پرتعدادترین خانواده در انگلستان صاحب فرزند جدیدی شدند تا بدین ترتیب این کودک تازه متولد شده، لقب دختر یازدهم و فرزند ۲۲ خانواده را از آنِ خود کند.

 

این والدین به نام‌های سو رادفورد ۴۴ ساله و همسرش نوئل ۴۸ ساله، لحظه‌ی تولد کودک را در یوتیوب به اشتراک گذاشتند.

 

 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,عضو جدید بزرگترین خانواده جهان

 

مادر پیش از تولد فرزند در ویدئویی اعتراف کرد، فرآیند زایمان که بیش از ده ساعت طول کشیده است، بسیار سخت و طولانی است. کودک در سلامت کامل به سر می‌برد.

 

 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,عضو جدید بزرگترین خانواده جهان

 

 

این زوج هنوز برای دختر جدید خود اسمی انتخاب نکرده‌اند، با وجود اینکه ثبت اسامی نوزادان شرط قانونی والدین در انگلستان است، ولی به دلیل کرونا ویروس جدید، تمامی مراکز ثبت اسامی بسته بوده‌اند.

 

بنا به گزارش روزنامه‌ی دیلی‌میل انگلستان، روز دوشنبه این زوج از استان لانگ‌شایر انگلستان، در مدت سی سال ازدواج فرزند ۲۲ خود را به دنیا آوردند. خانم سو هفت ساله و نوئل ۱۱ ساله بود که همدیگر را دیدند و هفت سال بعد صاحب نخستین فرزند خود شدند.

 

آنها در سال ۱۹۹۳ ازدواج كردند، ولي قبل از آنكه نوئل جراحي كنترل زايمان را داشته باشد، نه فرزند داشتند و سپس اين زوج روند زايمان خود را از سر گرفتند كه تازه ترين آن در سال ۲۰۱۸ قبل از تولد آخرين فرزندشان در این هفته بود.

 

 

  تابناک با تو  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------