سلفی‌های زیر آب در مکانی شگفت انگیز + تصاویر



 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,سلفی‌های زیر آب
اخیرا حوضچه روستایی در اندونزی به مکانی اید‌ه‌آل برای سلفی‌های زیر آب تبدیل شده است. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معمولا حوضچه یا استخر‌های بسیار معمولی دارای حساب‌های اینستاگرامی نیستند و یا حداقل ده‌ها هزار دنبال‌کننده ندارند. با وجود این حوضچه‌ روستایی به نام Umbul Ponggok به جایی رسیده که یکی از ۱۰ مکان تجملاتی در اندونزی محسوب می‌شود و جاذبه توریستی فوق العاده‌ای دارد. مکانی که تا ۱۵ سال پیش روستایی فقیر‌نشین و دورافتاده و دارای یک حوضچه کم آب با آبشاری آلوده برای استحمام و شستن لباس‌های کثیف بود. بیکاری در این روستا بیداد می‌کرد و افراد محلی به سختی از معادن و زمین‌های کشاورزی بهره می‌بردند. 

 

اکنون به لطف Umbul Ponggok و حساب اینستاگرامی این مکان تقریبا بیکاری در این منطقه از بین رفته است و گردشگری رونق زیادی دارد.

 

Umbul Ponggok واقع در منطقه جاوا در مرکز اندونزی است و حوضچه کوچک آن فقط ۲۰ در ۵۰ متر است، اما دارای پاک‌ترین آب است که بطور مداوم از ۴۰ چشمه مختلف با سرعت ۸۰۰ لیتر در ثانیه با آب شیرین تغذیه می‌شود؛ بنابراین آب این حوضچه همیشه کریستالی است. این خاصیت باعث می‌شود که Umbul Ponggok به مکانی ایده‌آل برای سلفی‌های زیر آب تبدیل شود و در اینستاگرام طرفداران زیادی را پیدا کند.

 

این جاذبه اینستاگرامی زیر آب پس از انتخاب Junaedi Mulyono به عنوان رئیس دهکده رخ داد. او از دانشجویان کمک گرفت تا برای حل مشکلات بیکاری اهالی چاره‌ای پیدا کنند. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط دانشجویان رئیس دهکده یک تجارت روستایی به نام Tirta Mandiri ایجاد کرد و از افراد محلی خواست تا در آن سرمایه‌گذاری کنند و تقریبا از ۷۰۰ خانواده در این روستا ۴۳۰ نفر سرمایه‌گذاری کردند. این روستا در سال ۲۰۰۵ تقریبا ۸۰ میلیون روپیه درآمد داشت، اما امروزه به ۱۴ میلیارد روپیه رسیده است و در اینستاگرام داغ‌ترین منطقه در گرفتن عکس‌های سلفی است.

 

گردشگران می‌توانند با اشیا و وسایلی که می‌خواهند مانند موتور‌سیکلت، تلویزیون‌های قدیمی، صندلی و‌‌... زیر آب بروند و عکس بگیرند.

 

صادقانه بگوییم، Umbul Ponggok به نظر مکانی بسیار جالب است، اما شکی نیست اگر اینستاگرام هرگز وجود نداشت این محبوبیت پیدا نمی‌شد.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,سلفی‌های زیر آب

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,سلفی‌های زیر آب

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,سلفی‌های زیر آب

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,سلفی‌های زیر آب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------