اقامت در هتل آووکادو به مناسبت روز ملی آووکادو در استرالیا/ تصاویر



اخبار,اخبار گوناگون,هتل آووکادو

گردشگری در کشورهای جدید همیشه جذاب است و شاید بهترین زمان برای بازدید از استرالیا، بین تاریخ 31 جولای تا 1 آگوست باشد. در این تاریخ جشنواره آووکادو در سیدنی برگزار می شود و می توانید از تور گردشگری و هتل جالب آووکادو نیز استفاده کنید.

به گزارش انتخاب، مصرف آووکادو در برخی کشورها تاریخچه ای قدیمی دارد و در برخی کشورها نیز طی سالهای اخیر وارد شده است. این میوه را می توان به عنوان صبحانه، ناهار، شام یا به عنوان میان وعده استفاده کرد.

 

اکنون یک شرکت گردشگری به مناسبت روز ملی آووکادو حرکتی جالب کرده است. این شرکت یک آووکادو درست کرده است که از تاریخ 31 جولای تا یکم آگوست برابر با 9 تا 8 مرداد ماه قابلیت اجاره دارد. این اقامتگاه جالب دارای یک تخت ومبلمان اووکادو است.  

 

جالب است بدانید اقامت در این هتل با بازدید از پل بندر سیدنی و سالن اپرای سیدنی همراه است. البته این طرح برای مدتی محدود در دسترس است و افرادی که مایل به استفاده از این طرح باشند می توانند با ثبت نام در این هتل کوچک از مزایای اقامت در این هتل استفاده کنند.

 

این هتل که با نام Avo-Condo ثبت شده است، به طور انحصاری در Booking.com تنها برای دو شب در دسترس خواهد بود و این موضوع رقابت را بسیار بالا برده است. اقامت در این هتل کوچک می تواند یک تجربه سرگرم کننده باشد. محیط داخلی این هتل کوچک به شکلی طراحی شده که می تواند برای کودکان نیز بسیار جالب باشد.

اخبار,اخبار گوناگون,هتل آووکادو

اخبار,اخبار گوناگون,هتل آووکادو

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------