با پوشیدن این پیراهن استرس را از خود دور کنید



اخبار,اخبارعلمی وآموزشی,پیراهن
یک شرکت اسپانیایی برای دور کردن استرس از افراد پیراهن‌هایی را تولید کرده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در زندگی روزمره مواردی همچون "ترافیک، کار‌های ناتمام و عقب افتاده، مشکلات خانوادگی، بیمار شدن، امتحانات و مسائل شغلی" همگی باعث به وجود آمدن استرس در فرد می‌شود. متاسفانه استرس طولانی مدت و کنترل نشده باعث بروز مشکلات جسمی و روحی فراوانی برای فرد می‌شود. اضطراب یکی از شایع‌ترین مشکلات سلامت روان است و تقریبا احتمال ابتلای تمامی افراد به آن وجود دارد.

از این رو یک شرکت اسپانیایی برای کاهش و کنترل استرس، پوشاک مخصوص مردان را تولید می‌کند که با بهبود بخشیدن جریان خود و افزایش سطح انرژی، استرس را کاهش می‌دهد. این شرکت اسپانیایی که Sepiia نام دارد، سالهاست تولیدات پوشاک هوشمند را آغاز کرده است. اولین تولیدات این شرکت، تولید پوشاک مقاوم در برابر لک و عرق بود.

براساس اطلاعات این شرکت، نانو ذرات بیو شیمیایی در نخ قادر به تولید fir (اشعه فرو سرخ دور) ساطع شده از خورشید است. گرمای حاصل از این پرتو‌ها به پوست بدن نفوذ می‌کند و باعث بهبودی کار عضلات، مفاصل و رگ‌های خونی می‌شود و اجازه جذب بیشتر مواد مغذی، اکسیژن، گلبول سفید و آنتی‌بادی‌ها را به بافت می‌دهد.

همچنین ماده بیوشیمیایی داخل نخ پرتو‌های مضر ماوراء بنفش UV-A و UV-B را جذب می‌کند، بنابراین از پوست محافظت، و پرتو‌های خورشید را منعکس و یک مانع حرارتی مجازی ایجاد می‌کند که این امر می‌تواند متابولیسم کاربر را تسریع کند، pH پوست را تنظیم کرده و از ایجاد اسید اوریک که باعث درد در رباط‌ها و استخوان‌ها می‌شود جلوگیری کند. تمام این خصوصیات در کنار هم باعث کاهش استرس و خستگی می‌شوند و بهبود چشمگیری در رفاه حال کاربر خواهد داشت.

ورزشکاران در حال حاضر برای بهبود عملکرد خود از نانوذرات بیوشیمیایی موجود در لباس خواب خود استفاده می‌کنند، اما Sepiia می‌خواهد در طول روز مزایای یکسانی را برای عموم مردم به ارمغان بیاورد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------