علی مطهری: افراد جامد فکری که که درب حرم حضرت معصومه را شکستند، یاد خوارج را زنده کردند /این افراد باید بازداشت و مجازات شوند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حرم مطهر
خراسان رضوی عده ای با هجوم به حرم رضوی، اقدام به هتک حرمت آستان مقدس رضوی کردند. 

پس از بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی بعد از نماز مغرب و عشاء شامگاه گذشته به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، عده ای با هجوم به سمت حرم رضوی، به این اقدام اعتراض کرده و موجب هتک حرمت این آستان مقدس شدند. 

 

گفتنی است حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در پی ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت و درمان ، توقف موقت زیارت حرم رضوی را از روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه اعلام کرده بود. 

 

تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته در جمع  خدام آستان قدس تصریح کرده بود: متاسفانه گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که شرایطی که باب میل ما نیست را بر ما تحمیل میکند، اکنون  شرایط استثنایی داریم، این موضوع شعار، سیاسی کاری یا شایعات نیست. این خطر و گرفتاری جدی است که کل دنیا را درگیر کرده، موضوع شوخی بردار نیست.

 

همچنین چندی پیش دفتر مقام معظم رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار میشد، امسال به علت توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم له به مشهد سفر نخواهند کرد.

 

 

علی مطهری: افراد جامد فکری که که درب حرم حضرت معصومه را شکستند، یاد خوارج را زنده کردند /این افراد باید بازداشت و مجازات شوند

 

علی مطهری در واکنش به رخدادها در قم خواستار بازداشت و محاکمه هتاکان به حرمت ساحت حرم حضرت معصومه (س) شد.

 

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به هتک حرمت ساحت حریم کریمه اهل بیت در توییتی نوشت:

 

«افراد جامدفکری که در اعتراض به بسته‌شدن درب حرم حضرت معصومه به آنجا هجوم بردند و درب را شکستند باید بازداشت و مجازات شوند، هم به خاطر کمک به شیوع ویروس کرونا و هم به دلیل ایجاد وهن برای اسلام و شیعه. آنها یاد خوارج را زنده کردند.»

 

 ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------