23 نماینده مجلس کرونا گرفتند/ عباسی: آخرین خبر از نمایندگان مبتلا به کرونا ۵-۶ نفر است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,کرونا

 

به گزارش جام نیوز، مصری، نایب رئیس مجلس اظهار داشت: تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده است چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و از طرفی ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود.

 

به نمایندگان و منتخبان توصیه می‌کنیم که فعلاً ارتباط خود را با مردم قطع کنند تا آسیبی متوجه آن‌ها نباشد.

 

فعالیت مجلس به قوت خود برقرار است و ما کمیسیون تلفیق را در صحن مجلس تشکیل دادیم که البته به این کار هم ایراد گرفته شد.

 

ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.

 

اسدالله عباسی: آخرین خبر از نمایندگان مبتلا به کرونا ۵-۶ نفر است

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص آمار اعلام شده مبنی بر مثبت بودن نتیجه‌ تست کرونای ۲۳ تن از نمایندگان، گفت: آخرین تعدادی که به صورت رسمی از سوی وزارت بهداشت به هیات رییسه مجلس اعلام شد همان ۵-۶ نفر است و نتایج تازه‌ای به دست ما نرسیده است.

 

وی ادامه داد: البته تعدادی از نمایندگان درگیر و مشکوک به ابتلا به نوعی بیماری مشابه آنفولانزا یا کرونا بودند که قرار شد مجددا تست بدهند اما این که بتوانیم قطعی اعلام کنیم نتیجه‌ چه تعداد از این تست‌ها مثبت بوده است امکانپذیر نیست، چرا که هنوز وزارت بهداشت هیچ نتیجه‌ای به هیات رییسه مجلس اعلام نکرده است.

 

عباسی همچنین درخصوص مصاحبه مصری نایب رییس مجلس اظهار داشت: احتمال دارد ایشان از منابع موثق خبری را دریافت کرده باشند اما هنوز در این زمینه خبر دقیقی به هیات رییسه مجلس اعلام نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------