آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

آیت الله شبیری زنجانی قرنطینه شد/ رییس دفتر تکذیب کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,شبیری زنجانی
در پی درگذشت آقای حاج سید مجتبی فاضلی مسئول اجرایی و مالی دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی بر اثر بیماری #کرونا کلیه اعضاء دفتر... 

 به گزارش خبر فوری، در پی درگذشت آقای حاج سید مجتبی فاضلی مسئول اجرایی و مالی دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی بر اثر بیماری #کرونا کلیه اعضاء دفتر و نزدیکان وى تحت قرنطینه (Quarantine) قرار گرفته اند تا مورد معاینه و در صورت لزوم آزمایش قرار بگیرند.

 

دفتر آیت الله شبیری زنجانی: خبر قرنطینه آیت الله نادرست است 

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا شایعات مربوط به ورود آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید و اعضای دفتر ایشان در قرنطینه در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی بیماری کرونا نادرست است.

 

رییس دفتر آیت الله شبیری زنجانی روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا باباخانی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفولانزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.

 

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.

 

وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------