آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

محمدعلی طاهری: در کانادا هستم



اخبار,اخبار سیاسی,محمدعلی طاهری
محمدعلی طاهری در اولین ویدیوی رسمی منتشر شده از تورنتوی کانادا گفت که سال گذشته در زندان سلب تابعیت خود از ایران را اعلام کرده بود.

به گزارش انصاف نیوز، این ویدیو یک هفته پس از آن منتشر شد که وکیل او در توییت‌ها و مصاحبه‌ای دو ادعا را درباره‌ی چگونگی سفر طاهری مطرح کرده است. او به انصاف نیوز گفته بود که ممنوع الخروجی طاهری رفع شده و قانونی رفته است اما در توییتی نوشت که ممنوع الخروجی رفع نشده و به صورت غیرقانونی رفته است.

 

طاهری اما در ویدیوی خود گفته است: «از سازمان ملل متحد، کمیساریای عالی حقوق بشر، عفو بین الملل، کمیسیون آزادی بین المللی ادیان، پارلمان اتحادیه اروپا، اداره مهاجرت و دولت مردان کانادا و غیره که در مسیر ترک اجباری من از ایران همکاری‌های لازم رو به عمل آوردند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. بنده سال گذشته در زندان سلب تابعیت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام نمودم و پس از ترک اجباری کشور عزیزم ایران، مطابق مطالب پیش گفته در حال حاضر مقیم کانادا هستم».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------