آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

درخواست وکیل هنگامه شهیدی از ابراهیم رئیسی



اخبار,اخبار سیاسی,مصطفی ترک همدانی
وکیل مدافع هنگامه شهیدی گفت: بخشنامه آقای رئیسی بخشنامه خوبی است اما در اجرا هم سرعت می‌خواهیم و هم اینکه یک بخشی از تنگ نظری‌هایی که ممکن است نسبت به بعضی از متهمان یا محکومان وجود داشته باشد را کنار بگذاریم تا بتواند کمک کند.

به گزارش ایلنا، مصطفی ترک همدانی درباره درخواست خود از حجت الاسلام رییسی مبنی بر امکان استفاده هنگامه شهیدی از بخشنامه صادره وی جهت رفتن به مرخصی گفت: چند نکته را باید کنار هم بگذاریم. واقعا این بیماری فراگیری بالایی دارد و مرز نمی‌شناسد. چه بسا جاهایی همچون زندان‌ها، سربازخانه‌ها و جاهای دیگری که محدود است و امکان خروج ندارند و احتمال فراگیری یا تبعات بالاتری دارند.وکیل مدافع هنگامه شهیدی گفت: بر همین اساس بود که رئیس قوه قضائیه صدور بخشنامه ویژه را انجام دادند و لازم دانستند درباره مرخصی‌ها مسامحه و سهولت بیشتری به کار بسته شود. حتی درباره پرونده‌های امنیتی هم توضیحاتی دادند و دستورالعملی صادر کردند.این وکیل دادگستری تصریح کرد: حداقل در مورد موکل خودم می‌توانم اظهارنظر کنم، از دید ضابطان یا کسانی که شاکی آن پرونده بودند نحوه گفتار و انتقاد موکلم در گذشته مطرح بوده است. این یعنی اگر موکلم آزاد شود خطرهایی همچون برداشتن اسلحه و کارهای خطرناک از او بر نمی‌آید. او یک خانم جوان است.این حقوقدان اظهار داشت: از آنجایی که موکلم سابقه بیماری قلبی و کلیوی هم داشته و چندین بار به بیمارستان مراجعه کرده، بنابراین مطابق نظر پزشکانی که خارج از زندان درمورد بحث کرونا ویروس شنیده می‌شود، این‌ها در معرض خطر بیشتری هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه بنده نمی‌توانم درباره اینکه موکلم به کرونا مبتلا شده یا نه، اظهارنظر قوی کنم، گفت: اما از نشانه‌هایی که مادرش برای من تعریف می‌کرد که دارای سرفه شدید و نشانه‌های این بیماری بوده و گویا اظهار داشته ممکن است در آن بخشی که که ایشان را نگهداری می‌کنند فراگیری وجود داشته باشد، درخواست کردم برای اینکه عواقب بدتری پیدا نکند یا به عنوان یک وکیل دادگستری که اطلاعاتی در این باره به من رسیده به رئیس قوه قضائیه این امر را انتقال دهم. از این بابت این توییتی را نوشتم و درخواست کمک کردم.ترک همدانی گفت: بخشنامه آقای رئیسی بخشنامه خوبی است اما در اجرا هم سرعت می‌خواهیم و هم اینکه یک بخشی از تنگ نظری‌هایی که ممکن است نسبت به بعضی از متهمان یا محکومان وجود داشته باشد را کنار بگذاریم تا بتواند کمک کند. به ویژه زندانیان موسوم به زندانیان سیاسی فکر می‌کنم مستحق‌تر از خیلی کسانی هستند که بتوانند از این بخشنامه استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------