آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

جعفرزاده ایمن‌آبادی: آمار جان باختگان بر اثر کرونا، خیلی بیشتر از این حرفاست



اخبار,اخبار سیاسی,جعفرزاده ایمن‌آبادی
یک نماینده مجلس هم آمار جان‌باختگان ناشی از ویروس «کرونا» در ایران را «وحشتناک» توصیف کرده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت، به کانال خبری «امتداد» گفت: «آقایان را به خداوندی خدا قسم می‌دهم که آمار واقعی به مردم ارائه کنند. مسئولان مکررا آمار را از مردم پنهان می‌کنند و به صراحت می‌گویم که آمارهای ارائه شده تاکنون، هنوز واقعی نیست.»

 

مطالب زیر خلاصه اظهارات جعفرزاده ایمن‌آبادی است:

- آقایان را به خداوندی خدا قسم می‌دهم که آمار واقعی به مردم ارائه کنند. متاسفانه، مکررا آمار را از مردم پنهان می‌کنند و به صراحت می‌گویم که آمارهای ارائه شده تاکنون، هنوز واقعی نیست.

 

- قبرستان‌ها را که نمی‌شود پنهان کرد؟ به هر حال، گزارش‌هایی که از آرامستان‌ها و همچنین گزارش دوستان داریم از آمار خیلی وحشتناکی خبر می‌دهد که نمی‌شود آن را پنهان کرد. من از بهشت زهرا، تازه‌آباد و باغ رضوان رشت آماری در خصوص جان باختگان بر اثر کرونا گرفتم و باید بگویم که آمار، خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

 

- موضع رئیس جمهور را مبنی بر قرنطینه نکردن شهرهای درگیری کرونا، تصمیمی اشتباه دانسته و اساسا، این همه اصرار بر این مسئله را نیز به درستی متوجه نمی‌شوم.مسئله قرنطینه یک مسئله واجب بوده و درخواست آن را هم رسما مطرح کرده‌ایم که متاسفانه، شورایعالی امنیت ملی با آن مخالفت می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------