افرادی که دو برابر بیشتر در اثر کرونا راهی بیمارستان می‌شوند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا
نتایج یک مطالعه بزرگ حکایت از‌ آن دارد پس از ابتلا به ویروس کرونا یک عامل مهم نیاز به بستری در بیمارستان را افزایش می‌دهد.

به گزارش  فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد چاقی ریسک نیاز به درمان در بیمارستان را پس از ابتلا به ویروس کرونا به دو برابر افزایش می‌دهد. 

 

کارشناسان تأکید می‌کنند، چاقی یک عامل مهم بستری در بیمارستان در پی ابتلا به این ویروس است.

 

بررسی‌ها همچنین نشان داده است که احتمال دچار شدن افراد چاق به عوارض و بیماری‌های شدید یا مرگ آنان بر اثر بیماری‌های عفونی بیشتر است.

 

دانشمندان انگلیسی داده‌های بیش از ۴۲۸ هزار نفر را مطالعه کردند و دریافتند چاقی ۲.۳ برابر خطر درمان  افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند را افزایش داده است.

 

چاقی منجر به شرایطی مانند دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی می‌شود که هر دوی این عوامل بیماران را در برابر کووید ۱۹ آسیب پذیرتر می‌کند.

 

پژوهش‌های جدید چندین عامل خطر دیگر برای بستری با در اثر ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرد؛ استعمال دخانیات و آپنه خواب از جمله این عوامل هستند. 

 

براساس آمار مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا حدود ۴۲.۴ درصد جمعیت بزرگسال آمریکا چاق هستند و دست کم ۱۸.۵ درصد از کودکان این کشور از دچار اضافه‌وزنند.

 

ارقام موجود حکایت از آن دارد که بیش از  یک میلیون ۳۲۹ هزار و ۷۹۱ نفر در آمریکا مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و بیش از ۷۹ هزار و ۵۰۰ نفر در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند. 

 

 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------