قیمت مصوب انواع ژل و محلول ضدعفونی اعلام شد



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,
مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت گفت: حداکثر قیمت مصوب انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی کننده دست به ترکیب کارگروه مقابله با کرونا رسیده است و ما قیمت‌ها را در سامانه 124 قرار دادیم. طبیعی است که ملاک بازرسان ما نیز همین قیمت‌ها است و هر واحدی که بیش از قیمت مصوب، این محصولات را به فروش برساند با برخورد شدید بازرسان مواجه خواهد شد.

اسماعیل مهدی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین روند توزیع و نظارت بر روی محصولات بهداشتی گفت: همکاران من در سازمان حمایت به صورت کامل بر روی بازار نظارت دارند و پس از تولید انبوه مواد بهداشتی و ضدعفونی در واحدهای سراسر کشور بازرسان ما برای جلوگیری از هرگونه احتکار و گران‌فروشی بر روی توزیع آنها نظارت خواهند داشت. ضمن آنکه سامانه 124 نیز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 

وی در خصوص قیمت‌ها گفت: حداکثر قیمت مصوب انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی کننده دست به ترکیب کارگروه مقابله با کرونا رسیده است و ما قیمت‌ها را در سامانه 124 قرار دادیم. طبیعی است که ملاک بازرسان ما نیز همین قیمت‌ها است و هر واحدی که بیش از قیمت مصوب، این محصولات را به فروش برساند با برخورد شدید بازرسان مواجه خواهد شد.

مهدی‌پور گفت: حداکثر قیمت مصرف‌کننده انواع ژل و انواع ضدعفونی کننده دست با احتساب مالی آن بر ارزش افزوده به شرح زیر است.

 

ردیف نوع کالا حداکثر قیمت نوع بسته‌بندی

1-ژل 60 میلی‌لیتر 7500 تومان تیوپ

2 -ژل 100 میلی‌لیتر 8000 تومان درب فیلیپ تاپ

3 -ژل 500 میلی‌لیتر 30 هزار تومان پمپ‌دار

4 -ژل 450 میلی‌لیتر 29 هزار و 400 تومان پمپ‌دار

5 -ژل 880 میلی‌لیتر 58 هزار تومان پمپ‌دار

6 -ژل 2700 میلی‌لیتر 170 هزار تومان گالن

7 -محلول ضدعفونی‌کننده دست 500 میلی‌لیتر 20 هزار تومان پمپ‌دار

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع کرونا و افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید مواد بهداشتی، مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه قیمت 124 و اپلیکیشن‌های مربوطه که قابل نصب برروی موبایل است، به طور دائم از آخرین قیمت‌ها باخبر شوند تا خدایی ناکرده هیچگونه اجحافی صورت نگیرد. همچنین شماره تلفن 124 به صورت 24 ساعته آماده ثبت شکایات و رسیدگی به آنها در کمترین زمان ممکن است.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------