بازگشت کرونا به ووهان چین/ مرگ ۱۶۵ نفر در ایتالیا و ۲۶۸ تن در انگلیس



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در چین
مقامات چین از شناسایی اولین مورد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بعد از حدود یک ماه در شهر ووهان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، امروز (یک‌شنبه) در شهر ووهان که کانون اولیه شیوع کروناویروس به حساب می‌آید اولین مورد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ پس از گذشت بیش از یک ماه شناسایی شد.

 

گفته شده که وضعیت جسمی این بیمار وخیم است و تست کروناویروس همسر او نیز مثبت بوده و از ناقلان خاموش این بیماری بوده است. این بیمار در منطقه‌ای سکونت داشته که در مجموع ابتلای ۲۰ نفر به کووید ۱۹ مورد تایید قرار گرفته است.  

 

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، مقامات چین از روز هشتم آوریل و پس از ۷۶ روز قرنطینه اقدام به بازگشایی مرزهای شهر ووهان کردند. تا روز شنبه در مجموع ۵۰ هزار و ۳۳۴ نفر در این شهر به کروناویروس آلوده شده‌اند.

 

مرگ ۱۶۵ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز یک‌شنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 165 نفر از افراد مبتلا به کرونا در این کشور جان باخته‌اند.

 

با احتساب آمارهای جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به بیش از 30,560 نفر رسیده است.

 

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به کرونا در این کشور را نیز حدود 219 هزار و 70 نفر اعلام کرده است. طی 24 ساعت گذشته کمتر از 1000 فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا شناسایی شده‌اند.

 

۲۶۸ نفر به شمار قربانیان کرونا در انگلیس افزوده شد

منابع رسمی در وزارت بهداشت بریتانیا روز یکشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته تعداد مرگ‌ومیر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا با 268 مورد افزایش به عدد 31 هزار و 855 رسیده است.

 

وزارت بهداشت، درمان و مراقبت اجتماعی انگلیس در توئیتی اعلام کرده که تاکنون 219,183 مورد مثبت ابتلای به ویروس کرونا ثبت شده است.

 

انگلیس با پیشی گرفتن از ایتالیا در روز سه شنبه هفته گذشته، در حال حاضر بیشترین تعداد کشته‌ها را در اروپا بر اثر ویروس کویید 19 دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------