مرگ ۳۷۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته/ مبتلایان در جهان به سه‌میلیون‌وهشتصدهزار نزدیک شدند



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در جهان
منابع دولتی در ایتالیا از فوت حدود ۳۷۰ نفر دیگر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز چهارشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 369 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور جان باخته‌اند و با احتساب آنها شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به حدود 29700 نفر رسیده است.

 

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 214 هزار نفر اعلام کرده است. بنابر اعلام این نهاد دولتی، طی 24 ساعت گذشته 1444 فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا شناسایی شده‌اند.

 

ایتالیا از لحاظ هم از لحاظ آمار مبتلایان به ویروس کرونا و هم از لحاظ آمار قربانیان این ویروس همه‌گیر، در رتبه سوم جهان قرار گرفته است.

 

انگلیس با بیش از ۳۰ هزار قربانی در اروپا صدرنشین شد

 

وزارت بهداشت انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 649 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

 

بنابر اعلام وزارت بهداشت انگلیس، شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور اکنون به بیش از 30 هزار نفر رسیده است.

 

انگلیس بالاترین آمار قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا را دارد و رتبه دوم جهان را نیز از این لحاظ به خود اختصاص داده است.

 

تعداد مبتلایان به کرونا در قاره سیاه به مرز ۵۰ هزار نفر رسید

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آفریقا از مرز 50 هزار نفر فراتر رفته است و این در حالی است که بیشترین موارد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کشورهای عربی واقع در این قاره سیاه به ثبت رسیده است.

 

بر اساس این گزارش جمهوری آفریقای جنوبی با داشتن 7572 مورد مبتلا به ویروس کرونا در صدر قرار دارد و پس از آن مصر با 7201 مبتلا، مغرب با 5382 مبتلا، الجزایر با 4838 مبتلا، نیجریه با 2950 مبتلا، گینه با 2719 مبتلا و کامرون با 2265 مبتلا قرار دارند.

 

تاکنون 1959 نفر در قاره آفریقا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که الجزایر، مصر و مغرب از لحاظ تعداد فوتی ها در مکان های اول تا سوم قرار دارند.

 

مبتلایان به کرونا در جهان به سه‌میلیون‌وهشتصدهزار نزدیک شدند

شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و چندین کشور شاهد افزایش مبتلایان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

 

کشورهای روسیه با 10,559، انگلیس با 6,111، آمریکا با 4,634، اسپانیا با 3,121، ترکیه با 2,253 و هند با 2,940 مورد به ترتیب جز پرمبتلاترین کشورها به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته بوده اند.

 

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهد می کنید، این آمار دقیقه ای به روز می شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------