زالی: آثار شلوغی امروز شهر تهران دو هفته دیگر مشخص می شود



اخبار,اخبار پزشکی,دکتر زالی
فرمانده مقابله با کرونا در تهران گفت: در یک روز گذشته تعداد ۸۸ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹۴ بیمار جدید در بخش عادی و ۸۸ مورد جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری و تعداد ۵۴۲ نفر نیز از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران مرخص شده اند.

 

وی با اشاره به اثرات طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: اگر امروز ما شاهد ثبات آمار هستیم به دلیل تعطیلات عید نوروز و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است و شلوغی امروز و تردد‌های غیر ضروری آثارش بین دو تا سه هفته آینده مشخص می‌شود.

 

زالی درباره تعطیلی مجدد بوستانها تصریح کرد: شهرداری بوستان‌های جنگلی که محل پیک نیک افراد بوده را بسته و البته باید بگویم که در ماه مبارک رمضان وضعیت استفاده از پارک‌ها تغییر پیدا کرده و به دلیل تغییرات جوی و ماه مبارک رمضان معدل استفاده از بوستان‌ها در سطح استان تهران کاهش پیدا کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری آماده همکاری همه جانبه با ستاد مقابله با کرونا در تهران است و در صورت حضور و تردد زیاد مردم در سطح شهر پارک‌ها بسته می‌شوند. اگر قرار باشد که بوستان‌ها بازگشایی شوند پروتکل‌های سختگیرانه‌تر اعمال شده و مردم باید مسائل بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------