شمار قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از ۲۵ هزار نفر رسید/ مرگ ۵۴۴ فرانسوی



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در ایتالیا
دولت ایتالیا از افزایش تعداد موارد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به بیش از ۲۵ هزار مورد خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز چهارشنبه اعلام کرد تاکنون حدود 25100 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) جان باخته‌اند.

 

بنا بر اعلام آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، طی 24 ساعت گذشته 437 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

این نهاد دولتی، از شناسایی حدود 3400 فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته خبر داده و آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بیش از 187 هزار نفر اعلام کرده است.

 

ایتالیا از لحاظ تعداد موارد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در رتبه دوم و از لحاظ تعداد مبتلایان به این ویروس همه‌گیر در رتبه سوم جهان قرار دارد.

 

۵۴۴ فرانسوی در ۲۴ ساعت گذشته از کرونا جان باختند

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فرانسه طی 24 ساعت گذشته 544 نفر دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) جان خود را از دست داده اند و به این ترتیب آمار کلی فوتی ها به 21 هزار و 340 نفر رسیده است.

 

شمار کلی مبتلایان نیز از 158 هزار نفر فراتر رفته است.

 

شمار قربانیان کرونا در انگلیس از ۱۸هزار نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اکنون به 18100 نفر رسیده است.

 

بنا بر اعلام وزارت بهداشت انگلیس،‌ طی 24 ساعت گذشته 763 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده است.

 

البته گفته می‌شود که تعداد واقعی قربانیان کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از ارقامی است که وزارت بهداشت انگلیس اعلام می‌کند.

 

اخیراً نشریه انگلیسی «فایننشال تایمز» با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان‌های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می‌رسد.

 

انگلیس در زمان حاضر از لحاظ تعداد موارد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا طبق آمارهای رسمی، پس از کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

 

وزارت بهداشت انگلیس تاکنون ابتلای بیش از 133 هزار نفر از ساکنان این کشور به ویروس کرونا را رسماً تأیید کرده است.

 

تعداد قربانیان کرونا در ایالت نیویورک از ۲۰هزار نفر گذشت

«اندرو کوئومو» فرماندار ایالت نیویورک روز چهارشنبه در نشست خبری روزانه خود اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این ایالت اکنون به 20167 نفر رسیده است.

 

به‌گفته فرماندار ایالت نیویورک، طی 24 ساعت گذشته 474 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در این ایالت ثبت شده است.

 

ایالت نیویورک در زمان حاضر از لحاظ شمار قربانیان ویروس کرونا بالاتر از تمامی کشورهای جهان به‌جز ایتالیا،‌ اسپانیا، فرانسه و البته خود آمریکا قرار دارد.

 

این ایالت که با جمعیتی نزدیک به 20 میلیون نفر چهارمین ایالت پرجمعیت آمریکا محسوب می‌شود، از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا نیز گوی سبقت را از همه کشورهای جهان (به‌جز خود آمریکا) ربوده است.

 

تاکنون حدود 260 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت نیویورک به ثبت رسیده است که این رقم معادل بیش از 30 درصد از کل موارد ثبت‌شده در آمریکاست.

 

ثبت ۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در لبنان

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که با ثبت 5 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شمار مجموع مبتلایان به این ویروس 682 نفر افزایش یافت.

 

همچنین طبق گزارش این وزارتخانه یک مورد جدید مرگ و میر بر اثر کرونا نیز ثبت شد که بر این اساس تعداد فوتی‌ها براثر کرونا در لبنان به 22 نفر رسید‎.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------