اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعرفه های ویزیت پزشکان را اعلام کرد. به گزارش خبرآنلاین، سعید کریمی معاون…

کودکان بدون علایم ویروس کرونا را انتقال می‌دهند



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در کودکان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کودکان ناقل سالم هستند و بدون علایم ویروس کرونا را انتقال می‌دهند، بنابراین تا حد امکان باید از دید و بازدیدها ممانعت کرد.

سیداحمد هاشمی در گفتگو با مهر، با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دید و بازدید در این روزها تاکید کرد: از ۶۷۸ مراجعه کننده، به مراکز درمانی بیش از ۵۰۰ نفر ترخیص شده‌اند و از بین افرادی که تست آن‌ها مثبت بود، ۱۴۷ نفر بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: استان از وضعیتی که در روزهای نخست به دلیل تردد کم و کاهش چرخش ویروس داشتیم، خارج شده و متأسفانه در حال حاضر وارد فازی شدیم که به دلیل چرخش ویروس هر روز موارد جدید گزارش می‌شود.

 

وی ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشت فردی و ماندن در منزل، تاکید کرد: کودکان ناقل سالم هستند و بدون علائم می‌توانند ویروس را انتقال دهند، بنابراین تا حد امکان باید از دید و بازدیدها ممانعت کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: سالمندان، بیماران قلبی عروقی و همه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای بیش از دیگر افراد نیاز به مراقبت دارند و این افراد باید تا حد امکان در منزل بمانند و کارهای ضروری خود را به اطرافیان بسپارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------