تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از ۶۸۰۰ نفر رسید/ بیش از ۶۰۰ نفر در آمریکا فوت شدند



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در ایتالیا
دولت ایتالیا اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۶۸۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه‌شنبه شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور را 6820 نفر اعلام کرد که این رقم در مقایسه با آمار روز گذشته 743 نفر افزایش نشان می‌دهد.

 

آمار روزانه قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از روز شنبه روندی نزولی را طی کرده بود اما با توجه به آمارهای جدید می‌توان گفت که این روند نزولی خیلی زود پایان یافته است.

 

ایتالیا بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده است. این کشور روز پنج‌شنبه از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا، از چین ــ که در رسانه‌های غربی به‌عنوان مبدأ شیوع کرونا معرفی می‌شود ــ نیز پیش افتاد.

 

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون بیش از 2 برابر تعداد قربانیان این ویروس در چین است.

 

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا نیز با 5200 نفر افزایش نسبت به روز گذشته، به بیش از 69 هزار نفر رسیده است.

 

 آمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۶۰۰ نفر رسید

مرکز جمع‌آوری اطلاعات ویروس کرونا در دانشگاه «جان هاپکینز» آمریکا که آمار موارد ابتلا و مرگ‌ومیر بر اثر کرونا را به‌صورت زنده منتشر می‌کند، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا را تا ساعت 12:30 ظهر به وقت واشنگتن (21:00 به وقت تهران) 616 نفر اعلام کرد.

 

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی این مرکز دانشگاهی، طی 24 ساعت گذشته 616 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا به ثبت رسیده است.

 

تاکنون حدود 49300 فرد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در آمریکا شناسایی شده‌اند که این رقم در مقایسه با آمار دیروز 5500 نفر افزایش نشان می‌دهد. بیش از نیمی از افراد مبتلا به کرونا در آمریکا ساکن ایالت نیویورک هستند.

 

مرگ ۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت اخیر

وزارت بهداشت انگلیس روز سه‌شنبه اعلام کرد با مرگ 87 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان این ویروس در انگلیس به 422 نفر رسیده است.

 

وزارت بهداشت انگلیس همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز 8077 نفر اعلام کرده است که این رقم در مقایسه با آمار دیروز بیش از 1400 نفر افزایش نشان می‌دهد.

 

بعد از ظهر امروز خبرگزاری فرانسه گزارش داد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی از مرز 200 هزار نفر گذشته است. بر اساس جدیدترین آمارهای تجمیعی، بیش از نیمی از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان ساکن اروپا هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------