درگذشت چهارمین کادر دانشگاه علوم پزشکی بابل/ سرپرستار بیمارستان بندرانزلی بر اثر کرونا درگذشت



اخبار,اخبار پزشکی,فوت کادر دانشگاه علوم پزشکی بابل

سید منوچهر ساداتی، سیده مرضیه حسینی‌نژاد و جواد جلالی‌نیا ۳ کادر دانشگاه علوم پزشکی بابل، پیش از این بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته بودند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل «دانشگاه علوم پزشکی بابل»:

 

درگذشت زنده یاد مجید اردشیری همکار گرامی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل که چند روز قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید یحیی نژاد بستری شده بود، را تسلیت می گوییم...

روحش شاد و یادش گرامی

 

دانشگاه علوم پزشکی بابل 4 شهید خدمت تقدیم کرده است

پزشکان و کادر درمانی درخط اول مقابله و درمان بیماران کرونا هستند و این روزها شاهدایثارگری و از جان گذشتگی این سپید پوشان می باشیم.

 

به گزارش ایلنا،ویروس کرونا هم اکنون بیش از 150 کشور را در برگرفته و هر روز شاهد اتفاقات تلخی در گوشه و کنار دنیا هستیم؛ کشورمان نیز از آثارداین ویروس مرموز و ناشناخته در امان نمانده و براساس آخرین آمارهای ارایه شده (تا ظهر دوشنبه 26 اسفند) بیش از 14 هزار نفر درگیر این ویروس شده اند و آمار فوتی ها بالغ بر 800 نفر می شود.

 

پزشکان متعهد و کادر درمانی فداکار کشورمان تقریبا 40 روزی است که به طور مستقیم درگیر ویروس کرونا هستند و جمعی از آنان در راه خدمت به مردم و تلاش برای نجات بیماران؛ جانشان را از دست داده اند و شهیدان راه خدمت نام گرفته اند.

 

در مازندران نیز که این روزها در پیک ابتلاء به ویروس کرونا قرار داریم، روزانه دهها نفر به این ویروس مبتلا می شوند و جمعی از هم استانی ها جان باخته اند .

 

تا امروز- دوشنبه 26 اسفند- براساس گزارش های تایید شده، 7 نفر از همکاران دانشگاه علوم پزشکی بابل شامل شاغلان و بازنشستگان براثر ویروس کرونا جان باخته اند که 4 نفرشان شامل سه پزشک و یک نفر کادر درمانی در فهرست شهیدان خدمت قرار گرفته اند.

 

همچنین جمعی از مسئولان استان مازندران از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدیرعامل هلال احمراستان، مدیرکل ارشاد، مدیرکل کتابخانه ها،سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری،فرماندار ساری و دو تن از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان به ویروس کرونا مبتلاء شده اند و هم اکنون مراحل درمان را سپری می کنند.

 

بهورز صومعه‌سرایی در راه خدمت به وطن و هموطن جان خود را از دست داد

- به گزارش کانال تلگرامی لنگرود رقیه رونقی بهورز متعهد مرکز بهداشت در درمان شهرستان صومعه‌سرا به دلیل بیماری و خدمت به بیماران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

 

 - دکتر سهیل کیانفر متخصص اورولوژی بیمارستان آریای شهرستان رشت، دکتر محمد محمدی، دکتر حمید لطفی، دکتر عباس مؤمنی، دکتر سیامک دیوشلی از جانباختگان کادر درمانی و علی شیخ مرادی، تهمینه ادیبی، نرجس خانعلی زاده، غلام‌رضا وثوقی، ناهید نوشاد از جانباختگان راه خدمت در استان گیلان بودند.

اخبار,اخبار پزشکی,فوت کادر دانشگاه علوم پزشکی بابل

 

سرپرستار بیمارستان بندرانزلی بر اثر کرونا درگذشت

تهمینه ادیبی با بیش از ۲۵ سال سابقه خدمت، سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی بود

اخبار,اخبار پزشکی,فوت کادر دانشگاه علوم پزشکی بابل


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------