آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

ترامپ نشست مطبوعاتی با خبرنگاران را قطع کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهوری آمریکا نشست مطبوعاتی در کاخ سفید را قطع و مکان نشست را پس از اختلاف شدید با خبرنگاران ترک کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -دوشنبه- نشست مطبوعاتی در کاخ سفید را پس از اختلاف شدید با خبرنگارانی که وی را در زمینه اپیدمی کرونا متهم کرده بودند، قطع و مکان نشست را ترک کرد.

 

ترامپ در این نشست گفت: «آمریکا بیش از هر کشور دیگری در حال انجام آزمایش­‌ها بر روی ویروس کروناست، اما خبرنگاران پرسش­‌هایی را مطرح کردند که رئیس‌جمهور را غافل نکرد و با پاسخ­‌های تند او مواجه شدند.»

 

پس از آن یک خبرنگار چینی‌الاصل از ترامپ درباره دلیل ادامه صحبت از میزان آزمایش‌­ها درباره کرونا در آمریکا سوال کرد در حالیکه شمار قربانیان همچنان ادامه دارد، ترامپ در پاسخ تندی با احمقانه خواندن این پرسش گفت: «از من سوال نکنید، از چین بپرسید!» که خشم این خبرنگار را به دنبال داشت.

 

ترامپ سپس از خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان خواست که پرسش خود را مطرح کند اما خبرنگار چینی با قطع کردن حرف­‌های وی گفت: «آقای رئیس‌جمهور، چرا این حرف را به طور خاص به من گفتید؟»

 

ترامپ در پاسخ گفت: «من این را خطاب به فرد خاصی نمی­‌گویم! من این را به هر کس که چنین سوال احمقانه‌­ای کند، می‌­گویم». خبرنگار نیز در پاسخ گفت: «این سوال احمقانه نیست!» و حرف ترامپ را مجددا قطع کرد و گفت: «آقای رئیس جمهور، من دو سوال دارم، به من اجازه صحبت دهید!»

 

ترامپ در ادامه گفت: «تو سوال کردی و پاسخی دریافت نکردی. اکنون از خانم جوان پشت سرت می­خواهم که سوال خود را مطرح کند.» اما خبرنگار چینی در ادامه گفت: «‌من فقط می­‌خواستم به همکارم اجازه دهم صحبت­‌هایش را تمام کند.»

 

ترامپ در واکنش به وی خشمگین شد و به نشست مطبوعاتی پایان داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------