کلینتون با ماسک "رای دهید" از بایدن حمایت کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,هیلاری کلینتون
هیلاری کلینتون با انتشار تصویری بدون آرایش از خود و پوشیدن یک ماسک مشکی رنگ با نوشته "رای دهید" از آمریکایی‌ها خواست تا در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ به پای صندوق‌های رای بروند. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا با اشتراک تصویری در اینستاگرام و توییتر از "وسایل جانبی مورد نیاز فصل بهار" رونمایی کرد. در این تصویر، وزیر خارجه دولت باراک اوباما با چهره‌ای بدون آرایش و دست به سینه ایستاده است و ماسک صورت با نوشته "رای دهید" زده است.

 

کلینتون ۷۲ ساله نوشت: آرایش ندارید؟ کت و شلوار ندارید؟ مشکلی نیست. من وسایل جانبی برای فصل بهار را که جزو بایدهاست و باید داشته باشید، اینجا دارم. من ماسکی پوشیده‌ام (و رای دهید!) برای کشور من، جامعه من و نوه‌های من.

 

پیام کلینتون که سال ۲۰۱۶ رقیب ترامپ در انتخابات بود، ظرف ۲۴ ساعت بیش از ۶۱۲ هزار بار مورد پسند قرار گرفت. درخواست کلینتون در شرایطی مطرح می‌شود که او رسما جو بایدن را برای ریاست جمهوری در انتخابات آتی ۲۰۲۰ تایید کرده است.

 

 هیلاری کلینتون در جریان رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها سکوت اختیار کرده بود و در نهایت تصمیم گرفت تا از بایدن حمایت کند. او با اعلام این خبر همچنین از مدیریت کرونایی دونالد ترامپ به سختی انتقاد کرده بود.

 

این اعلام حمایت همچنین در شرایطی مطرح می‌شود که بایدن بابت شکایت خانم تارا رید که در زمان سناتوری او (حدود ۳۰ سال پیش) در دفتر او کار می‌کرد، با اتهام آزار و اذیت جنسی مواجه شده است؛ اتهاماتی که او تکذیب می‌کند. سخنان کلینتون همچنین موجب شد تا تارا رید به سختی از او انتقاد کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------