ترامپ: برای اون آرزوی سلامتی دارم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
رئیس‌جمهوری ایالات متحده در واکنش به خبرهای منتشر شده در کشورش در مورد وضعیت وخیم رهبر کره شمالی، گفته فقط این را بگویم که برای «اون» آرزوی سلامتی می کنم.

به گزارش مهر به نقل از دیلی استار، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در واکنش به خبرهای منتشر شده در کشورش در مورد وضعیت وخیم رهبر کره شمالی، گفته اینها گزارش است و «ما چیزی نمی‌دانیم»؛ او افزوده «فقط این را بگویم که برایش آرزوی سلامت می‌کنم».

 

دونالد ترامپ به گزارش روز گذشته سی‌ان‌ان واکنش نشان داد و گفت: «این گزارش‌ها درآمده‌اند، و ما چیزی نمی‌دانیم».

 

او افزود: «من روابط خیلی خوبی با او (رهبر کره شمالی) دارم. فقط می‌توانم این را بگویم که برایش آرزوی سلامت می‌کنم، چون اگر او در وضعیتی هست که گزارش‌ها می‌گویند، خیلی جدی‌ست».

 

گمانه‌زنی‌ها در مورد تندرستی کیم جونگ‌اون، رهبر کره شمالی، روز گذشته و پس از انتشار گزارش تازه‌ای در سی‌ان‌ان بالا گرفت. گزارشی که به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شده بود وضع سلامت کیم جونگ اون وخیم است.

 

البته این گزارش، خود پس از آن منتشر شد که یک وب‌سایت خبری مستقر در کره جنوبی، و ناظر بر تحولات کره شمالی، به نام «دیلی ان‌کِی» مدعی شد کیم جونگ‌اون در پی جراحی قلب و عروق، در ویلایی در شمال پایتخت بستری است و تحت درمان قرار دارد.

 

موضوع وخامت حال رهبر کره شمالی، از سوی مقامات پکن و سئول تکذیب شده است.

 

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------