آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

تایید ابتلای ۴ نفر از هیات برزیلی دیدار کننده با ترامپ به کرونا



اخبار,اخبار بین الملل,رئیس جمهور برزیل
نتایج آزمایش‌های پزشکی نشان می‌دهد که چهار نفر از اعضای هیات همراهی کننده رئیس جمهوری برزیل در دیدار اخیر وی با همتای آمریکایی‌اش، مبتلا به بیماری کرونا هستند

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری د. پ. آ. آلمان، رئیس جمهوری برزیل هفته گذشته به اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مارالاگوی فلوریدا رفت و پس از دیدار با وی، به همراه دیگر اعضای هیئت برزیلی در یک ضیافت شام مشترک شرکت کرد.

 

پس از این دیدار اعلام شد آلودگی «فابیو واین گارتن» وزیر ارتباطات برزیل به کرونا که در این سفر بولسونارو را همراهی می کرد، تایید شده است.

 

همچنین تا کنون سناتور «نلسینهو تراد»، «کارینا کوفا» وکیل بولسونارو و «نستور فورستر» نماینده مراودات تجاری برزیل در آمریکا از مثبت بودن آزمایش های خود خبر داده اند.

 

بنا به توصیه پزشکان فورستر قرنطینه خود را بصورت انفرادی آغاز کرده و تا دو هفته دیگر ادامه می دهد.

 

به دنبال مثبت بودن آلودگی به کرونای چهار نفر از همراهان رئیس جمهوری برزیل در سفرش به آمریکا، اکنون وی باید دومین آزمایش کرونا را نیز انجام  دهد.

 

به گزارش رسانه های برزیلی، بولسونارو در حالی به توصیه «لوئیز انریکه ماندتا» وزیر بهداشت برزیل آزمایش می دهد که نخستین آزمایش کرونای او پس از بازگشت از آمریکا منفی بوده است.

 

با این حال طبق پروتکل بهداشتی مقامات برزیل، معاینات و آزمایش های مربوط به کرونا باید تا ۷ روز از احتمال آلودگی افراد، گرفته شود.

 

بدین ترتیب رئیس جمهوری برزیل باید تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات، به همراه همسر و دخترش در کاخ ریاست جمهوری در شهر برازیلیا قرنطینه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------