آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

کارمندان کاخ سفید به جلسه فوری فرا خوانده شدند



اخبار,اخبار بین الملل,کاخ سفید
روزنامه گاردین گزارش داد: به دنبال دیدار اخیر ترامپ با رییس جمهوری برزیل، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه رئیس ستاد کاخ سفید خواستار "ملاقات فوری" با کارکنان شده، منتشر شده است.

به گزارش ایرنا، جنیفر گریفین خبرنگار امنیت ملی شبکه فاکس نیوز در صفحه توییتری خود نوشت: به علت مثبت اعلام شدن تست ویروس کرونا رییس جمهوری برزیل، تعدادی از کارمندان کاخ سفید (از جمله تیم کمسیون‌ها) به جلسه اضطراری در دفتر رئیس ستاد کاخ سفید فرا خوانده شدند.  

 

خبر تشکیل جلسه فوری در کاخ سفید در حالی منتشر می شود که سه خبرنگار بلومبرگ اعلام کردند؛ دونالد ترامپ ساعت ۳ بعدازظهر به وقت محلی نشست خبری فوق‌العاده‌ای درباره کووید-۱۹ برگزار خواهد کرد.

 

همچنین برخی رسانه‌های آمریکایی به نقل از منابع مطلع اعلام کرده‌اند؛ در این نشست، شرایط اضطراری اعلام خواهد شد.

 

ترامپ که ابتدا ویروس کرونا را کم اهمیت جلوه می‌داد، اکنون با ابتلای برخی افراد مرتبط با وی، سقوط بی سابقه ارزش سهام در بازارهای آمریکا و احتمال ابتلای خود ترامپ به این ویروس، اکنون مجبور است شرایط را به گونه‌ای دیگر پیگیری کند.

 

وی پس از اعلام ممنوعیت مسافران از چین و ایران، برای مسافران سراسر اروپا به جز انگلیس نیز ممنوعیت اعمال کرد.

 

تا کنون نزدیک به یکهزار و ۵۰۰ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و مدارس، دانشگاه‌ها، مسابقات ورزشی و موزه‌ها در بسیاری از ایالت‌های آمریکا تعطیل شده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------