آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

ترامپ شیوع کرونا در آمریکا را «فاجعه ملی» اعلام می‌کند/ اعلام حالت فوق‌العاده در واشنگتن



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
یک منبع آگاه اعلام کرده است که رئیس‌جمهوری آمریکا در حال بررسی اعلام شیوع ویروس «کرونا» در این کشور به‌عنوان فاجعه ملی است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، یک منبع آگاه اعلام کرده است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در حال بررسی اعلام شیوع ویروس «کرونا» در این کشور به‌عنوان فاجعه ملی است. 

 

این منبع گفت که دلیل این امر تعیین بودجه اضافی برای مبارزه با کووید-۱۹ است. 

 

از سوی دیگر پولتیکو گزارش داد که دولت آمریکا بنا دارد در راستای قانون استافورد بیش از ۴۰ میلیارد دلار را برای مبارزه با کرونا اختصاص دهد. قانون استافورد به رؤسای جمهوری ایالات متحده مجوز می‌دهد تا برای جبران ویرانی و پیامدهای یک فاجعه بدان متوسل شوند.

 

اعلام حالت فوق‌العاده در پایتخت آمریکا به دلیل شیوع کرونا

به گزارش تسنیم به نقل از العربیه، دولت آمریکا  در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور مقابله با آن، بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران در واشنگتن اعلام حالت فوق العاده کرده است.

 

 «موریل باوزر» شهردار واشنگتن گفت که در پی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت آمریکا، دولت تصمیم به اعلام حالت فوق العاده گرفته است.

 

وی تصریح کرد: پس از تایید 6 مبتلای دیگر به کرونا در این منطقه که آمار کل مبتلایان را به 10 نفر رساند، وضعیت اضطراری اعلام کردیم.

 

مسئولان بهداشتی آمریکا اعلام کردند که در این کشور تاکنون 31 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و بیش از 1100 نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

یک معاون دیگر وزیر بهداشت انگلیس در قرنطینه

فارس نوشت: در حالی که بامداد چهارشنبه رسانه‌ها از ابتلای معاون وزیر بهداشت انگلیس به بیماری کرونا خبر داده بودند، اکنون خبر رسیده که یک معاون دیگر این وزارتخانه هم در قرنطینه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------