عاملان نزاع دسته جمعی در ایوان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای توابع این شهرستان خبر داد. 

به گزارش مهر، سرهنگ سعید عالی پور با اشاره به درگیری دسته جمعی بین عشایران یکی از روستاهای شهرستان، اظهار داشت: در پی تماس با فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد درگیری به‌دلیل اختلاف حق آبه برای استفاده احشام و مراتع، بلافاصله با حضور پلیس، عاملان این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: به دلیل اختلافات مراتع و استفاده از چاه های آب جهت استفاده احشام درگیری دسته جمعی توسط طرفین صورت گرفت که در این درگیری تعدادی زخمی، که جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شدند.

 

وی افزود: این فرماندهی بلافاصله پس از آغاز درگیری با حضور در محل از ادامه نزاع جلوگیری و با استقرار نیروهای انتظامی، اوضاع محل را کنترل کرد.

 

سرهنگ عالی پور بیان داشت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند در کمترین زمان ممکن ۱۳ نفر از عاملان اصلی درگیری شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنها را دستگیر و بازداشت شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

 

سرهنگ سعید عالی پور به عشایران عزیز توصیه کرد: برای حل و فصل اختلافات خود از ظرفیت معتمدان و بزرگان محلی بهره برده و در صورتیکه از این راه به نتیجه ای نرسیدند با مراجعه به مراجع قضایی مشکلات خود را از آن طریق حل و فصل نمایند و از هرگونه نزاع و تنش پرهیز کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------