دستگیری قاتل نگهبان پارک



مردی که نگهبان پارکی در پایتخت را به قتل رسانده است، دستگیر شد.

 به گزارش شرق، ساعت 20 روز شنبه هفته گذشته نگهبان پارک لولاگر به سمت مرد جوانی که روی چمن‌های پارک در حال راه‌رفتن بود رفت و از او خواست تا از فضای سبز بیرون بیاید، اما این جوان به رفتارهای مرد نگهبان واکنش تندی نشان داد.

 

مرد جوان که به تذکرات نگهبان پارک بی‌اعتنایی کرده بود، درحالی‌که روی چمن‌های فضای سبز قدم می‌زد، ناگهان به سمت نگهبان رفت و با او درگیر شد. او در همان ابتدا مرد نگهبان را به عقب هل داد که نگهبان روی زمین افتاد و سرش با جدول کنار فضای سبز برخورد کرد. مرد جوان با دیدن خون‌ریزی از سر نگهبان پارک پا به فرار گذاشت. سپس مردم با اورژانس تماس گرفتند و مرد زخمی توسط امدادگران به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

پزشکان برای نجات جان نگهبان پارک تلاش کردند، اما این مرد بعد از سه روز روی تخت بیمارستان به‌خاطر خون‌ریزی در ناحیه سر دچار مرگ مغزی شد و خانواده وی با حضور در کلانتری 148 انقلاب نسبت به قتل پدرشان از سوی مرد ناشناس اعلام شکایت کردند.

 

به‌این‌ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد و بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شامگاه چهارشنبه هفته گذشته دختر مرد نگهبان با مراجعه به کلانتری از حضور عامل قتل پدرش در همان پارک لولاگر خبر داد. پس از آن خیلی زود تیمی از مأموران برای دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

 

مأموران با حضور در پارک لولاگر مرد جوان را دستگیر کردند و درحالی‌که افراد حاضر در پارک شهادت دادند این مرد عامل مرگ نگهبان پارک است، وی خودش را به دیوانگی زد. سرهنگ نورآبادی، رئیس کلانتری 108 نواب، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اینکه عامل این درگیری خود را به دیوانگی زده است، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضائی در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------