آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

وعده کار در منزل شگرد کلاهبرداران اینترنتی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس فتا گیلان، وعده کار در منزل که در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود را شگرد مجرمان سایبری عنوان کرد و در این خصوص به شهروندان هشدار داد.

 به گزارش ایسنا؛سرهنگ ایرج پورمستمند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کلاهبرداران با تبلیغات فریبنده کار در منزل، به بهانه عضویت و دوره آموزشی مبالغی را از شهروندان دریافت کرده و پس از پایان کار با بهانه‌های مختلف از تحویل گرفتن کالا ممانعت می‌کنند.

 

این مقام انتظامی افزود: سوءاستفاده کلاهبرداران از ابزار نوین و تبلیغات اغوا کننده باعث شده شهروندان و به خصوص خانم‌هایی که به دنبال مشاغلی خانگی هستند، در دام آنها گرفتار شوند.

 

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان به چنین تبلیغات فریبنده که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکرده و برای استعلام شرکت‌های دارای مجوز به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

 

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان عنوان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir  آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------