کلاهبرداران خانه سناتور در انتظار محاکمه



اعضای یک باند بزرگ کلاهبرداری که با جعل سند و مدارک اموال افراد ثروتمند از جمله یکی از سناتورهای رژیم سابق را تصاحب کرده بودند، صبح دیروز در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. 

به گزارش ایران ، رسیدگی به این پرونده از سال 82 با شکایت یکی از سناتورهای رژیم سابق که در ایران زندگی می‌کرد، آغاز شد. او که اموال بسیاری داشت و مرد ثروتمندی بود به خاطر کهولت سن پرستاری به نام مهین را برای انجام کارهای خانه استخدام کرده بود. اما پس از چندی متوجه شد که برخی از اسناد و مدارک مربوط به املاک و دارایی‌هایش از خانه سرقت شده است و به همین خاطر از او به عنوان مظنون به سرقت اسنادش شکایت کرد.

 

اما این مرد کهنسال در ادامه مسیر رسیدگی به پرونده‌اش فوت کرد و پیگیری رسیدگی به پرونده برعهده وراث وی افتاد.

 

در حالی که تلاش برای دستگیری مهین  ادامه داشت، در سال 85 پلیس متوجه شد یکی از املاک این سناتور در معامله‌ای در حال فروش است. بدین ترتیب متهمان دستگیر شدند و مأموران اداره آگاهی مرحله به مرحله پیش رفتند و در مسیر رسیدگی به متهم اصلی 20 نفر را دستگیر کردند و راز فعالیت مجرمانه این باند بزرگ کلاهبرداری لو رفت.

 

مهین که متهم اصلی این پرونده است، با اعتراف به اعمال مجرمانه‌شان عنوان کرد: ما 20 نفر بودیم که از سال‌ها قبل  به دنبال افراد سالخورده و کهنسال و متمول تنها  می‌گشتیم تا پس از حضور در خانه‌های آنها با عنوان مستخدم و کارگر در زمان مناسب اسناد و مدارک‌شان را سرقت کنیم و پس از جعل امضا به صورت غیرقانونی آن را به دیگران منتقل می‌کردیم و پول آنها را تصاحب می‌کردیم.

 

رسیدگی به پرونده متهمان این پرونده که بیش از 100 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند، در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------