آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

انتقام‌کور‌با اسپری‌رنگ!



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فردی خبر داد که در دو شب، روی ۷۰ دستگاه خودرو اسپری مشکی رنگ پاشیده بود؛ این شخص مدعی بود به دلیل عصبانیت زیاد و عدم نتیجه برای یافتن همسرش، روی خودروها رنگ پاشیده است! 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت فردی که روی 70 خودرو رنگ پاشیده بود، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته در پی تماس تعدادی از شهروندان با سامانه پلیسی 110 و مراجعه حضوری به کلانتری 121 سلیمانیه مبنی بر پاشیدن رنگ روی خودروهایشان در منطقه نبرد شمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری مذکور قرار گرفت.

 

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی جوان، با تردد در کوچه‌های منطقه نبرد شمالی روی 70 دستگاه خودرو به ویژه خودروهای رنگ روشن، اسپری مشکی پاشیده است. 

 

این مقام انتظامی با بیان این که متهم در دو شب خودروها را تخریب کرده بود، گفت: بررسی بیشتر نشان داد متهم در شب نخست به 25 دستگاه و در شب دوم به 45 دستگاه خودرو رنگ پاشیده است. 

 

موقوفه‌ای افزود: مأموران انتظامی با درنظر گرفتن نقاط آلوده، مشغول گشت‌زنی هدفمند شدند تا این که حدود ساعت سه بامداد دیروز، فرد مذکور در خیابان داودآبادی مشاهده و پیش از هر اقدام دیگری بازداشت شد. جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری گفت که ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است، همسرش چندی قبل منزل را ترک کرده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته و وی برای یافتن همسرش راهی تهران شده بود، این شخص مدعی بود به دلیل عصبانیت زیاد و بی نتیجه برای یافتن همسرش، روی خودروها رنگ پاشیده است!

 

 وی با بیان این که متهم سابقه درگیری در یکی از شهرهای شمالی کشور را دارد، یادآور شد: همچنین متهم سابقه شش سفر خارجی داشته و در یکی از سفرهای خارجی نیز با مأموران درگیر شده و در آن جا سابقه زندان دارد.

 

 به گفته موقوفه‌ای، متهم برای سیر مراحل قانونی، به مقام قضایی معرفی شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------