آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تحقیقات جنایی درباره مرگ مرموز زن جوان



کارآگاهان جنایی مأموریت یافتند با دستگیری مردی که همسرش به‌طرز مرموزی جانش را از دست داده است، راز این اتفاق را فاش کنند.

به گزارششرق  ، مسئولان بیمارستانی در تهران صبح دیروز پلیس را از مرگ مشکوک زنی جوان مطلع کردند. به‌این‌ترتیب بازپرس واحدی، بازپرس کشیک قتل تهران، در جریان واقعه قرار گرفت و دستور انجام تحقیقات را صادر کرد.

 

در بررسی‌های اولیه معلوم شد این زن به نام سمیرا در خانه‌اش بدحال بوده و درخواست کمک می‌کرده که همسایه‌ها صدایش را شنیده‌ و با اورژانس تماس گرفته‌اند. همچنین معلوم شد زن جوان مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته است. علاوه‌براین از شوهر او خبری نبود. کارآگاهان بعد از انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی، در جریان بررسی‌های پلیسی پی بردند سمیرا قبلا ازدواج کرده، اما از شوهر خود جدا شده و سپس دوباره با مردی به نام حسن ازدواج کرده و دو فرزند دختر دارد.

 

درحالی‌که آثار جراحت روی بدن متوفی و همچنین ناپدیدشدن شوهر او مشکوک به ‌نظر می‌رسید، تحقیق از خانواده زن جوان در دستور کار قرار گرفت. در این مرحله از تحقیقات ادعاهایی مطرح شد مبنی‌بر اینکه حسن اگرچه شغل مشخصی داشت، اما در کنار آن در زمینه مواد مخدر نیز فعالیت می‌کرد و به‌همین‌دلیل سمیرا با او اختلاف داشت و این زوج گاهي با هم درگیر می‌شدند.

 

همچنین این ادعا مطرح شد که سمیرا از کارهای خلاف شوهرش فیلم‌برداری کرده بود و قصد داشت کاری کند که او از این رفتارها دست بکشد، اما تلاش‌هایش بی‌نتیجه مانده بود. کارآگاهان پی بردند سمیرا روز سیزده‌بدر قصد داشت به خانه والدینش برود، اما حسن او را مورد ضرب‌و‌جرح قرار داده و در خانه زندانی کرده بود. همچنین زن جوان شب قبل از مرگ می‌خواست به خانه خواهرش برود که شوهر او بار دیگر مخالفت کرد. آن‌طور که از ظواهر پیداست، حسن بار دیگر زنش را کتک زد و در خانه حبس کرد. او دو دختر خود را نیز از خانه بیرون فرستاد.

 

بازپرس جنایی بعد از روشن‌شدن این جزئیات و شکایت خانواده سمیرا از دامادشان دستور داد در وهله اول پزشکی قانونی علت اصلی مرگ زن جوان را مشخص کند. همچنین از فرزندان او تحقیق و حسن نیز ردیابی و بازداشت شود تا با بازجویی از او جزئیات بیشتری از این واقعه روشن شود. بنا بر این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده درحال‌حاضر ادامه دارد و کارآگاهان در تلاش هستند ردی از حسن به‌ دست بیاورند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------