قتل، پایان تلخ اختلافات خانوادگی!



متهم به قتل دو شهروند جیرفتی که تحت تعقیب عوامل انتظامی قرار گرفته بود با ردیابی و پی جویی‌های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از هشت سال دستگیر شد.

 به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان این که پرونده‌های قتل و جنایی هیچ گاه مختومه نمی‌شوند و عاملان جنایت همواره تحت تعقیب پلیس هستند، افزود: این گونه پرونده‌ها تا زمانی که متهمان اصلی آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند همچنان باز هستند و حتی اگر سال‌ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

 

سرهنگ"رضا محمدرضایی"در تشریح این حادثه گفت: در پی گزارش قتل دو تن از شهروندان جیرفتی با سلاح ممنوعه در فروردین ماه ۱۳۹۱ در یکی از روستا‌های بخش بلوک و فرار قاتل از صحنه جرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با توجه به این که متهم مدام در حال تغییر محل سکونت خود بود، روند شناسایی و دستگیری این مجرم به کندی پیش می‌رفت، اما در این مدت ماموران هیچ گاه دست از تلاش برنداشتند. سرهنگ"رضا محمدرضایی" بیان کرد:سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، مخفیگاه این متهم فراری را شناسایی کردند و به فرارهشت ساله عامل جنایت پایان دادند.

 

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: قاتل پس از انتقال به مقر انتظامی، در تحقیقات پلیس به قتل دو نفر از شهروندان اعتراف و انگیزه خود از این جنایت را اختلاف خانوادگی ذکر کرد. وی پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ، به همگان توصیه کرد: در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------