آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

بازداشت مردی که به قتل همسرش مظنون است



تحقیقات درباره مرگ زنی که همسرش مدعی است خودکشی کرده، با بازداشت یک مظنون ادامه دارد. 

به گزارش شرق، چند روز پیش زن و مردی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از داماد خود به اتهام قتل دخترشان شکایت کردند. در اولین مرحله پس از طرح شکایت، پرونده به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ارجاع و بازپرس شعبانی عهده‌دار تحقیقات در مورد این شکایت شد. زن میان‌سال در تشریح مرگ دخترش و دلیل شکایت از دامادش در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: من و دخترم رابطه صمیمی و نزدیکی با هم داشتیم، اما به‌خاطر بیماری کرونا امکان ملاقات برای ما فراهم نبود و من هر روز تلفنی با دخترم صحبت می‌کردم. روز حادثه هرچه به تلفنش زنگ زدم، دخترم جواب نداد، به همین خاطر حدس زدم که کار دارد و دستش بند است و نمی‌تواند تلفن را جواب بدهد، اما ساعاتی از تماس بی‌پاسخ من نگذشته بود که دامادم به نام حسام تماس گرفت و گفت حال دخترم خوب نیست و او را به بیمارستان برده است، به همین دلیل فوری خودمان را به بیمارستان رساندیم که در آنجا با جسد دخترم روبه‌رو شدیم.

 

این مادر داغدار در ادامه گفت: وقتی از دامادم درباره مرگ دخترم پرسیدیم، او گفت مینا خودکشی کرده و یک نامه هم نوشته و تمام مهریه‌اش را بخشیده و علاوه‌برآن تمام دارایی و ارثیه پدری‌اش را هم به من (دامادم) بخشیده است.مادر مینا ادامه داد: ممکن نیست دختر من خودکشی کرده باشد. او خیلی شاد بود و اصلا کسی نبود که به خودکشی فکر کند. از طرفی مینا، شخصی نبود که مهریه و اموالش را ببخشد، آن هم به شوهرش، چون آنها مدت‌هاست که با هم اختلاف دارند و فکر می‌کنم دامادم، دخترم را به قتل رسانده است.

 

این زن در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: غیر از همه این موضوعات به ما گفته شده زمانی که دامادم با آنها تماس گرفته بود، دخترم نفس‌های آخرش را می‌کشید. سؤال من این است که چرا دامادمان بعد از اینکه دخترم فوت کرد با ما تماس گرفت و موضوع را به ما اطلاع داد، ‌چرا زودتر او را به مرکز درمانی نرسانده یا اورژانس را خبر نکرده بود؟ با شکایت این خانواده، بازپرس شعبه، شعبانی، تحقیقات خود را آغاز کرد و در اولین مرحله پس از شنیدن اظهارات شاکی پرونده، شنیدن اظهارات مرد جوان را در اولویت قرار داد،‌ به همین منظور داماد خانواده را به دادسرا اظهار کرد. حسام در رابطه با مرگ همسرش گفت: من و مینا با هم مشکلی نداشتیم و اگر اختلافی هم بود، اختلاف‌های معمولی بود.

 

روز حادثه من در اتاق بودم که مینا آمد و دست‌نوشته‌ای را به من داد و گفت تمام اموال و مهریه‌اش را به من بخشیده است. بعد شروع به خوردن 210 قرص کرد و کم‌کم بطری آبی را که دستش بود سر کشید. آن‌قدر از این کارش شوکه شده بودم که نتوانستم هیچ واکنشی نشان دهم، حتی اول فکر کردم او شوخی می‌کند و قرص واقعی نمی‌خورد، اما وقتی حالش بد شد، دستپاچه شدم و به اورژانس خبر دادم.

 

به‌این‌ترتیب بازپرس جنایی برای بررسی صحت ادعای مرد جوان از او خواست دست‌نوشته همسرش را به او بدهد تا تحقیقات با بررسی آن ادامه یابد، اما مرد جوان از این کار طفره رفت و در نهایت بازپرس محمدتقی شعبانی، به چند دلیل دستور بازداشت مرد جوان را به‌عنوان مظنون به قتل همسرش صادر کرد. اول اینکه چرا مرد جوان، زمانی که همسرش آخرین نفس‌هایش را می‌کشید به اورژانس خبر داده بود، در صورتی که اگر شاهد خودکشی بود، باید بلافاصله موضوع را به اورژانس خبر می‌داد.

 

دومین دلیلی که باعث شد داماد جوان راهی اداره آگاهی شود این بود که طبق اظهارات خانواده‌اش، مینا اهل خودکشی و بخشش اموالش نبود. همچنین حسام از ارائه دست‌نوشته‌ای که مدعی بود همسرش به او داده خودداری کرد.

 

از طرفی مرد جوان مدعی بود که همسرش 210 قرص خورده است. اعلام تعداد دقیق قرص‌ها و اینکه تمام این قرص‌ها در مقابل چشمان او خورده شده و حسام هیچ واکنشی از خود نشان نداده بود، دلایل بازداشت مرد جوان هستند.

 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------