زلزله ۴.۴ ریشتری در بخش فیرورق خوی خسارتی نداشت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با اشاره به وقوع زلزله ۴.۴ ریشتری در بخش فیرورق شهرستان خوی، گفت: این زلزله در ساعت ۱۰ و ۹ دقیقه و ۱۸ ثانیه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و خسارتی نداشت. 

امیرعباس جعفری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این زلزله در ۳۰ کیلومتری قطور و ۱۸ کیلومتری خوی رخ داد که بلافاصله پس از وقوع آن، ارزیابی‌های لازم انجام شد و طبق این ارزیابی‌های اولیه هیچ‌گونه خسارتی ایجاد نشده‌است.

 

به گزارش ایرنا فیرورق شهری است در بخش فیرورق شهرستان خوی در آذربایجان غربی که در هشت کیلومتری غرب شهرستان خوی قرار دارد؛ فیرورق در حدود ۸–۱۰ کیلومتری شمال غرب شهر خوی قرار گرفته است و باغ‌های انبوه و طبیعتی سرسبز دارد.

 

روز یکشنبه - چهارم اسفند سال گذشته - ابتدا منطقه «قطور» و سپس «زرآباد» خوی با زمین‌لرزه نسبتا شدیدی لرزید که این امر در مجموع موجب مصدومیت حدود ۱۰۴ نفر، بستری شدن ۱۰ نفر، تلف شدن صدها راس دام، تخریب هزاران واحد مسکونی و وارد شدن خسارت جزئی به یکهزار واحد دیگر در روستاهای خوی و سلماس شد.

 

پس از آن صدها زمین‌لرزه و پس‌لرزه به سراغ مردم این شهرستان آمده و حتی تا چند روز واهمه تکرار زلزله، مردم این شهرستان را به اسکان چادری واداشته است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------